• Посилання скопійовано

Евакуація підприємства та перереєстрація РРО за новим місцем

Підприємство евакуює свій медичний кабінет з Харкова до більш безпечної області. Чи потрібно перереєструвати РРО за новим місцем ведення діяльності? Як бути з POS-терміналом? Чи можна працювати без РРО протягом дії воєнного стану?

Правила реєстрації та застосування РРО під час воєнного стану не змінилися.

У разі зміни адреси господарської одиниці РРО потрібно перереєструвати, тому що це формально є іншою господарською одиницею.

Відповідно до п. 1 глави 3 розділу ІІ Порядку реєстрації №547, у разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці суб'єктом господарювання або представником суб’єкта господарювання надаються:

  • реєстраційна заява з позначкою "Перереєстрація";
  • реєстраційне посвідчення.

Після отримання належним чином оформлених документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до даних інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС розміщує в Електронному кабінеті в електронній формі та/або видає суб'єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

Перед тим, як перереєструвати РРО у податковому органі за новим місцезнаходженням господарської одиниці, потрібно подати форму №20-ОПП, у якій відобразити всі об’єкти оподаткування, які є за новим місцезнаходженням кабінету – зокрема, власні або орендовані приміщення, в яких буде здійснюватися діяльність та розрахунки з клієнтами. Докладніше про форму №20-ОПП ми писали тут.

Також зауважимо, що всі штрафи щодо роботи з РРО/ПРРО та їхнього незастосування на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, санкції за порушення вимог Закону про РРО  не застосовуються – це встановлено Законом №2118–IX, аналіз якого ми давали тут.

Проте відсутність штрафів не означає, що не потрібно дотримуватись встановлених правил, якщо є така можливість.

З питань використання POS-терміналу за новим місцем слід звернутися до банку-еквайєра, з яким укладено договір еквайрингу.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи потрібно вести касову книгу за операціями на рахунку 308 та як складати касові ордери?
    Який кореспондуючий рахунок необхідно вказати у прибутковому ордері при прийомі коштів за послуги через ПРРО? Як саме відображати операції у касовій книзі, якщо на кінець дня всю виручку передаємо з рахунку 308 на рахунок 301? Чи потрібно виписувати видатковий ордер для рахунку 308 і прибутковий на рахунок 301 на суму цих коштів? Які коресподуючі рахунки вказувати в видатковому ордері та в прибутковому?
    24.04.2024387
  • Які електронні підписи та печатки можуть застосовуватись в ПРРО?
    Чи можна використовувати електронні печатки, а не іменні ключі касирів для програмного РРО? Чи не буде це порушенням порядка проведення розрахункових операцій?
    02.04.202443
  • ФОП використовує платіжний сервіс LiqPay: чи потрібно РРО?
    Чи належить сервіс LiqPay до сервісу переказу коштів? Чи потрібно застосовувати РРО при оплаті на сайті ФОП за послуги з тимчасового розміщення за допомогою сервісу LiqPay?
    28.03.20241 409
  • Чи застосовує підприємство рахунок 308 при оприбуткуванні готівки із застосуванням КОРО?
    Підприємство перевізник при оприбуткуванні готівки в касу використовує КОРО та РК. Як обліковувати надходження готівки з 23.02.2024 р.?
    25.03.202497
  • Як обліковувати ПРРО та як списати РРО?
    В 2022 р. ТОВ купило та зареєструвало ПРРО. Оплата за ПРРО здійснюється на рік. Оприбуткували це ПРРО як нематеріальний актив на 127 рахунок + амортизація на 12 місяців. Через рік здійснили оплату за ПРРО на ще один рік, але іншому ФОП. Чи правильно визначило ТОВ це ПРРО як нематеріальний актив? Що робити з ПРРО після закінчення 12 місяців? Чи треба його знову реєструвати, а старий нематактив списувати? До ПРРО був РРО, який знято з реєстрації і про це є акт. Як його правильно списати?
    28.02.202484