• Посилання скопійовано

Евакуація підприємства та перереєстрація РРО за новим місцем

Підприємство евакуює свій медичний кабінет з Харкова до більш безпечної області. Чи потрібно перереєструвати РРО за новим місцем ведення діяльності? Як бути з POS-терміналом? Чи можна працювати без РРО протягом дії воєнного стану?

Правила реєстрації та застосування РРО під час воєнного стану не змінилися.

У разі зміни адреси господарської одиниці РРО потрібно перереєструвати, тому що це формально є іншою господарською одиницею.

Відповідно до п. 1 глави 3 розділу ІІ Порядку реєстрації №547, у разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці суб'єктом господарювання або представником суб’єкта господарювання надаються:

  • реєстраційна заява з позначкою "Перереєстрація";
  • реєстраційне посвідчення.

Після отримання належним чином оформлених документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до даних інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС розміщує в Електронному кабінеті в електронній формі та/або видає суб'єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

Перед тим, як перереєструвати РРО у податковому органі за новим місцезнаходженням господарської одиниці, потрібно подати форму №20-ОПП, у якій відобразити всі об’єкти оподаткування, які є за новим місцезнаходженням кабінету – зокрема, власні або орендовані приміщення, в яких буде здійснюватися діяльність та розрахунки з клієнтами. Докладніше про форму №20-ОПП ми писали тут.

Також зауважимо, що всі штрафи щодо роботи з РРО/ПРРО та їхнього незастосування на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, санкції за порушення вимог Закону про РРО  не застосовуються – це встановлено Законом №2118–IX, аналіз якого ми давали тут.

Проте відсутність штрафів не означає, що не потрібно дотримуватись встановлених правил, якщо є така можливість.

З питань використання POS-терміналу за новим місцем слід звернутися до банку-еквайєра, з яким укладено договір еквайрингу.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи можна компенсувати витрати за копією фіскального чека?
    ТОВ – неплатник ПДВ компенсує працівнику витрати, понесені у відряджені. Працівник надав копію фіскального чека. Чи може підприємство використати таку копію або витяг з електронного кабінету платника податків для компенсації витрат?
    Сьогодні 11:04197
  • Чи можна відмовитися від застосування касового методу?
    ТОВ працює з покупцями, що здійснюють оплату з казначейського рахунку. Інколи один і той же покупець проводить оплату з різних рахунків. Через це виникає багато помилок. Чи може підприємство орієнтуватися лише на першу подію? Які наслідки незастосування касового методу при оплаті з казначейського рахунку?
    15.10.2024682
  • Що робити, якщо «заглючив» РРО?
    Стався збій в роботі РРО, внаслідок чого виторг ФОПа за 30.09.2024 р. був включений у Z-звіт за 01.10.2024 р. Як правильно задокументувати цю операцію? Як заповнити книгу доходів?
    14.10.20247622
  • Як виправляти помилки в чеках РРО?
    Покупцю видали чек, у якому помилково зазначили форму оплати, наприклад, замість готівкової форми зазначили оплату карткою або навпаки. Чи можна провести повернення чека для зміни форми оплати без повернення товару? Чи можна зробити повернення чека, якщо вже пройшов місяць від дати видачі помилкового?
    27.09.2024572
  • Порушено порядок внесення виручки на рахунок підприємства: як виправити?
    Касир отримав кошти з каси для подальшої здачі на поточний рахунок підприємства. Проте він вніс кошти на особисту платіжку картку та перерахував на рахунок підприємства з призначенням платежу - «Власні кошти». Як виправити помилку?
    19.09.2024705