• Посилання скопійовано

Евакуація підприємства та перереєстрація РРО за новим місцем

Підприємство евакуює свій медичний кабінет з Харкова до більш безпечної області. Чи потрібно перереєструвати РРО за новим місцем ведення діяльності? Як бути з POS-терміналом? Чи можна працювати без РРО протягом дії воєнного стану?

Правила реєстрації та застосування РРО під час воєнного стану не змінилися.

У разі зміни адреси господарської одиниці РРО потрібно перереєструвати, тому що це формально є іншою господарською одиницею.

Відповідно до п. 1 глави 3 розділу ІІ Порядку реєстрації №547, у разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці суб'єктом господарювання або представником суб’єкта господарювання надаються:

  • реєстраційна заява з позначкою "Перереєстрація";
  • реєстраційне посвідчення.

Після отримання належним чином оформлених документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до даних інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС розміщує в Електронному кабінеті в електронній формі та/або видає суб'єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

Перед тим, як перереєструвати РРО у податковому органі за новим місцезнаходженням господарської одиниці, потрібно подати форму №20-ОПП, у якій відобразити всі об’єкти оподаткування, які є за новим місцезнаходженням кабінету – зокрема, власні або орендовані приміщення, в яких буде здійснюватися діяльність та розрахунки з клієнтами. Докладніше про форму №20-ОПП ми писали тут.

Також зауважимо, що всі штрафи щодо роботи з РРО/ПРРО та їхнього незастосування на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, санкції за порушення вимог Закону про РРО  не застосовуються – це встановлено Законом №2118–IX, аналіз якого ми давали тут.

Проте відсутність штрафів не означає, що не потрібно дотримуватись встановлених правил, якщо є така можливість.

З питань використання POS-терміналу за новим місцем слід звернутися до банку-еквайєра, з яким укладено договір еквайрингу.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»