• Посилання скопійовано

Якщо контрагент згідно з підписаним договором не має змоги здійснити проплату, то договір варто анулювати

Наше підприємство підписало договір про надання послуг контрагенту, але в зв'язку з неспроможністю контрагента сплатити за послуги наше підприємство послуг не надавало. Що робити з зареєстрованим договором та чи не виникне питань з боку податкової стосовно «тіньових схем»?

Нагадуємо, що будь-які документи (навіть договори, накладні, рахунки) мають силу первинних документів лише в випадку фактичного здійснення господарської операції. Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна викликати реальні зміни майнового стану платника податків.


Якщо послуги надавались – повинен бути акт прийняття робіт, якщо не надавались – він відсутній. В разі коли контрагент згідно з підписаним договором не має змоги здійснити проплату, то договір варто анулювати. 

А що стосується витрати з податку на прибуток, та податкового кредиту з ПДВ, то однозначно повинні бути фактично здійснені і підтверджені належним чином, складені первинні документи, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: ДФС у Дніпропетровській області

Рубрика: Право і відповідальність/Договірні відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Договірні відносини»