Нагадуємо, що будь-які документи (навіть договори, накладні, рахунки) мають силу первинних документів лише в випадку фактичного здійснення господарської операції. Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна викликати реальні зміни майнового стану платника податків.
Якщо послуги надавались – повинен бути акт прийняття робіт, якщо не надавались – він відсутній. В разі коли контрагент згідно з підписаним договором не має змоги здійснити проплату, то договір варто анулювати.
А що стосується витрати з податку на прибуток, та податкового кредиту з ПДВ, то однозначно повинні бути фактично здійснені і підтверджені належним чином, складені первинні документи, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити