• Посилання скопійовано

Особливості оформлення працівника за сумісництвом

Як правильно оформити працівника за сумісництвом?

Основне місце роботи – це місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору, де знаходиться (оформлена) його трудова книжка, до якої вноситься відповідний запис про роботу (п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону №2464). 

Отже, працівника за сумісництвом приймаємо на роботу аналогічно, як і за основним місцем роботи. Проте відмінністю є те, що за сумісництвом з нього не вимагається трудова книжка (незважаючи на пряму вимогу ст. 24 КЗпП). 

Але за бажанням працівника запис про те, що працівник працює за місцем роботи за сумісництвом, може бути зафіксований у трудовій книжці. Запис здійснюється за основним місцем роботи на підставі завіреної довідки з підприємства, де він працює за сумісництвом.

Також, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • у випадках, передбачених законодавством, - документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.

Читайте також аналітику від Дт-Кт: Зовнішнє сумісництво або у скількох роботодавців можна працювати одночасно

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Казначей Галина

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Отримання критичного статусу для підприємства
    Як отримати статус критично важливого для підприємства (виробництво дронів) ? Які зараз є критерії щодо вимог, аби отримати критичність?
    11.09.2025134
  • Застосування ПСП до зарплати після відпустки
    ФОП має працівників, які з 01.08 по 24.08 пішли у відпустку. Відпускні виплачені 31.07. У серпні закриває лише 5 робочих днів, зарплата в працівників не за ці 5 днів - 2964,29 грн, 2119,05 грн, 2047,62 грн в залежності від окладу. При розрахунку зарплати ФОП має право застосувати соцпільгу до цих сум, оскільки вони не перевищують 4250 грн - 18% (261,05 грн; 108,91 грн; 96,05 грн). У нього виходить прибутковий. Чи має він право застосувати соцпільгу в такому випадку?
    10.09.202577
  • Встановлення неповного робочого дня за заявою працівника
    Працівник ТОВ надав заяву з проханням перевести його на неповний робочий день у зв'язку з сімейними обставинами. Чи достатньо такої підстави для видання наказу про переведення працівника на 0,5 ставки? У заяві є дата початку, але не вказано, на який період заплановано переведення
    10.09.2025394
  • Повідомлення в податкову при укладенні договору ЦПХ
    Чи виникає у суб'єкта господарювання обов'язок подавати до органів ДПС повідомлення про прийняття на роботу при укладенні з фізичною особою договору цивільно-правового характеру (ЦПХ) на виконання робіт або надання послуг?
    10.09.20251 436
  • Максимальний розмір та оподаткування матеріальної допомоги засновнику-працівнику
    Який максимальний розмір матеріальної допомоги може надати приватне підприємство своєму засновнику, який одночасно є найманим працівником цього підприємства, та як така допомога оподатковується?
    10.09.202546