На нашу думку, все залежить від того як і ким були оплачені зазначені витрати.
Так, якщо вони були оплачені одним із працівників з корпоративної чи з особистої картки, то звітувати про такі кошти також може один із працівників (який здійснив оплату). «Дозвіл» на це дає Мінфін у своєму листі від 08.01.2014 р. №31-07250-06-29/19. Цей лист стосується розрахунків корпоративною карткою, але на нашу думку, аналогічний підхід має діяти і у разі використання власної картки чи готівки.
Головною умовою, на думку Мінфіну, є наявність оригіналів підтвердних документів фактичних витрат на наймання житлового приміщення (квитанції (рахунка) на оплату вартості проживання у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні), які мають містити конкретну інформацію стосовно кожного відрядженого працівника, а саме:
- прізвища осіб, за проживання яких здійснено оплату;
- терміни проживання у готелі зазначених осіб;
- вартість найнятих ними номерів готелю;
- види та вартість включених до квитанції (рахунка) витрат.
Якщо ж оплата готелю здійснювалась кожним працівником окремо (наприклад, готівкою, у т.ч. отриманою підзвіт чи з картки), то й звітувати за витрачені кошти слід окремо. При цьому до авансового звіту одного працівника можна додати оригінали документів, а іншого – копії цих самих документів (копії можна завірити печатками підприємства). Або ж можна просто скріпити два авансових звіти з оригіналами документів.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс
Передплатити