Відповідно до пп. 31. Порядку №76, надана відстрочка підлягає анулюванню в разі:
а) звільнення військовозобов'язаного з критично важливого підприємства, критично важливої установи;
б) тимчасового припинення дії трудового договору військовозобов'язаного з критично важливим підприємством, критично важливою установою.
Відповідно до пп. 4 пп. 2 постанови КМУ від 22.11.2024 року №1332:
- підприємства, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після:
- прийняття працівника на роботу,
- переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу,
- звільнення,
- поновлення на роботі,
- тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору, подають Пенсійному фонду України відповідні відомості через вебпортал ПФУ portal.pfu.gov.ua в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Для цього в кабінеті страхувальника передбачений пункт меню "Комунікації з ПФУ" доповнено опцією "Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)"/ "Повідомлення про зміни в трудових відносинах".
Тож, як випливає із Порядку №76, при звільненні бронювання підлягає анулюванню. І тоді, коли з працівником знову буде укладено трудовий договір, слід подати заявку на бронювання по ньому.
Висновок:
- Бронювання підлягає анулюванню у випадках звільнення працівника з критично важливого підприємства або тимчасового припинення дії трудового договору (пп. 31 Порядку №76);
- Усі кадрові зміни щодо заброньованих працівників (прийняття, переведення, звільнення, поновлення, призупинення чи відновлення трудового договору) підлягають обов’язковому повідомленню до ПФУ;
- Подання інформації до ПФУ здійснюється не пізніше наступного дня після події, через електронний кабінет страхувальника з використанням КЕП.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс
Передплатити