У разі, якщо підприємство виявило помилку у повідомленні про прийняття на роботу працівника, то її потрібно виправити.
Для цього у повідомленні передбачено два типи повідомлення:
- «початкове» - подання інформації про прийняття працівника на роботу;
- «скасовуюче» - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Отже, у разі виявлення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу потрібно подати повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими даними (де міститься помилкова категорія особи «2») і одночасно повідомлення типу «початкове» з правильними даними (де вже буде вказана правильна категорія особи «1»).
Штраф за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників до податкових органів чинним законодавством не передбачений.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити