У разі, якщо підприємство виявило помилку у повідомленні про прийняття на роботу працівника, то її потрібно виправити.
Для цього у повідомленні передбачено два типи повідомлення:
- «початкове» - подання інформації про прийняття працівника на роботу;
- «скасовуюче» - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Отже, у разі виявлення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу потрібно подати повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими даними (де міститься помилкова категорія особи «2») і одночасно повідомлення типу «початкове» з правильними даними (де вже буде вказана правильна категорія особи «1»).
Штраф за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників до податкових органів чинним законодавством не передбачений.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс
Передплатити