• Посилання скопійовано

Рекламно-маркетинговий захід: відрядження для працівників?

Підприємство оплатило поїздку до Єгипту 4 працівникам із 10. Для оформлення поїздки (щоб не платити ПДФО) вирішили провести рекламно-маркетинговий захід для покупців (за їх рахунок). Чи обов'язково оплачувати відрядження працівникам? Достатньо документів для оформлення поїздки: квитки на літак, акт на трансфер, наказ, запрошення покупців, кошторис витрат, звіт про проведення заходу?

Відрядження ― це поїздка працівника за розпорядженням керівника підприємства на певний строк до іншого населеного пункту для виконання службового доручення поза місцем його постійної роботи.

Документами, що підтверджують зв'язок такого відрядження з основною діяльністю підприємства, є, зокрема (але не виключно): запрошення сторони, що приймає і діяльність якої збігається з діяльністю підприємства, що направляє у відрядження; укладений договір чи контракт; інші документи, які встановлюють або засвідчують бажання встановити цивільно-правові відносини; документи, що засвідчують участь відрядженої особи в переговорах, конференціях або симпозіумах, інших заходах, які проводяться за тематикою, що збігається з діяльністю підприємства, яке відряджає працівника (п. 1 Інструкції №59).

Тобто, завуальована поїздка працівників підприємства за кордон рекламно-маркетинговий захід для покупців має бути оформлена такими документами:

1. запрошення покупцям;

2. список учасників (як запрошених осіб, так і працівників підприємства) із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади?

3. розроблений та затверджений керівником план-заходів;

4. наказ про направлення працівників у відрядження за кордон для проведення рекламно-маркетингового заходу для покупців;

5. плановий кошторис витрат;

6. звіт про проведення заходу;

7. оплату проживання в готелях, включаючи попереднє бронювання номерів; харчування (сніданок, обід, вечеря, кава-брейк, фуршет, банкет тощо). Це може бути оплачено за рахунок підприємства-організатора або учасниками з власної кишені; 

8. оформлення приміщення, де проходитиме захід;

9. авансовий звіт з підтвердними документами: 

  • квитки на проїзд (у т. ч. перевезення багажу, бронювання транспортних квитків);
  • трансфер від аеропорту (вокзалу) до місця розміщення;
  • проживання;
  • оформлення закордонних паспортів;
  • віз;
  • тощо. 

Таким чином, підприємство, яке оплатило поїздку до Єгипту деяким своїм працівникам та вирішило долучили до цієї поїздки покупців (за їх рахунок) з одночасним проведенням рекламно-маркетингового заходу повинне виплатити своїм працівникам ще й добові (не більше 80 євро за кожен календарний день відрядження за офіційним обмінним курсом гривні до євро, установленим НБУ).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202496
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202451
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202436
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024401
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426