• Посилання скопійовано

Самостійне внесення змін до форми № П-1

Чи можна в типовій формі №П-1 вказати підписантом Директор (згідно з штатним розписом), Наказ (та видалити Розпорядження), дописати: місце складання, код ЄДРПОУ та залишити: Типова форма №П-1, затверджено Наказ Держкомстату України 05.12.2008 р. №489?

Відповідно до п. 2.1 Положення №88, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Згідно з Положенням №88, первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Типова фор-ма Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (форма №П-1) затверджена Наказом Держкомстату від 05.12.2008 р. №489. Але багато підприємств не використовують в своїй роботі типові форми, а використовують самостійно виготовлені бланки, які містять обов’язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.

Первинні документи повинні містити необхідні реквізити передбачені ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік та п. 2.4 Положення №88

Тобто до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити, зокрема: 

  • назва документа (форми);
  • ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру; 
  • посади осіб, відповідальних за правильність його оформлення;
  • та інші реквізити, які не суперечать законодавству України.

Таким чином, підприємство у графі "Найменування підприємства (установи, організації)" може зазначити: ТОВ "Сонечко" м. Київ, код ЄДРПОУ 11111111. Також може видалити слово "Розпорядження", змінити "Керівник" на "Директор" та залишити Типова форма №П-1, затверджено Наказ Держкомстату України 05.12.2008 р. №4890, оскільки такі зміни не дають приводу вважати, що це самостійно розроблена форма.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.2024123
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202456
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202438
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024460
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202427