• Посилання скопійовано

Хто підписує наказ про прийом директора на роботу?

Один із засновників ТОВ є директором підприємства. Як заповнити та хто підписує наказ про прийом на роботу цього директора?

Відповідно до ч. 3 ст. 65 ГКУ, для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді.

Призначення директора належить до компетенції загальних зборів ТОВ, про що записують у статуті (див, приміром, п. 33.5 Модельного статуту, затвердженого Постановою КМУ від 27.03.2019 р. №367). Рішення загальних зборів оформляють протоколом. В протоколі можуть написати приблизно таке:

«Призначити директором ТОВ «ААА» Швеця Володимира Ілліча, з посадовим окладом 20 000 грн, який приступає до виконання обов’язків наступного дня після реєстрації інформації про керівника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Поряд з цим, відповідно до ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення податкової про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому КМУ.

Тобто, протокол загальних зборів і є розпорядженням власника про укладення трудового договору. Оформляти додатково наказ не обов’язково.

Але на практиці оформлення на роботу дублюють ще й складанням наказу уповноваженим органом, тобто, новопризначеним керівником.

Наказ складають за типовою формою №П-1, затвердженою наказом Держстату від 05.12.2008 р. №89, або за формою, відмінною від типової.

Наприклад, наказ у довільній формі може бути складено так:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ААА»

Код за ЄДРПОУ 12345678

Наказ

№1

14.01.2021                           м.Київ

 

Про прийняття на роботу

Швеця Володимира Ілліча

 

Я, Швець Володимир Ілліч, відповідно до протоколу загальних зборів засновників ТОВ «ААА» від 13.01.2021 р. №1, у зв’язку з реєстрацією 14.01.2021 р. інформації про керівника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з 15.01.2021 р. приступаю до виконання обов’язків директора із посадовим окладом 20 000 грн.

 

Додаток до цього Наказу – копія Протоколу загальних зборів засновників ТОВ «ААА» від 13.01.2021 р. №1

 

Директор   ПІДПИС      Швець В.І.

Таким чином, 15.01.2021 р. буде датою, з якої директор є найманим працівником.

 

Щодо подання до податкової Повідомлення про прийняття працівника на роботу

5 березня 2020 року набрала чинності постанова КМУ від 12.02.2020 р. №188, яка відкоригувала вимоги щодо повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу, встановлені Постановою від 17.06.2015 р. №413.

Тепер, завдяки Постанові №188, якщо на роботу приймають члена виконавчого органу госптовариства або керівника підприємства (установи, організації), окремого повідомлення до ДПС подавати не потрібно. Адже із 05.03.2020 р. повідомленням про прийняття керівництва на роботу вважають відомості, отримані податківцями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Детальніше про це тут.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Олександр Золотухін

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.2024123
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202456
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202438
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024462
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202427