• Посилання скопійовано

Як повідомити центр зайнятості про працівників, які мають право на допомогу?

Як повідомити центр зайнятості про працівників, які мають право на допомогу?

Про це інформацію доведеться подавати кілька разів.

Вперше така інформація (без зазначення сум допомоги) надається разом із заявою роботодавця, тобто ще до укладання договору із центром зайнятості.

Вона надається у вигляді відомості, яка повинна містити про працівників, в яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно зі статтею 47-1 Закону «Про зайнятість населення»:

  • прізвище, ім'я, по батькові,
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному державному органу і мають відмітку в паспорті).

Документи подані, договір укладено — що далі? Наступний крок — це отримання фінансування.

Як говорить п. 15 Порядку №306, перерахування роботодавцю коштів для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину здійснюється центром зайнятості на підставі відомостей про осіб, щодо яких виконуються вимоги частини третьої статті 47-1 Закону України «Про зайнятість населення», наданих роботодавцем за формою згідно з додатком 2 до Порядку №306, щомісяця протягом трьох робочих днів після зарахування відповідних коштів на рахунок центру зайнятості.

У примірному зразку договору (додаток 1 до Порядку №306) говориться про:

  • обов'язок роботодавця подавати щомісяця до 10 числа (до закінчення строку дії цього договору) центру зайнятості відомості про працівників, яким призначена допомога, що є підставою для перерахування коштів Фонду для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину, а також повідомляти про зміну зазначених відомостей протягом 5 календарних днів;
  • право роботодавця додатково надавати центру зайнятості відомості про працівників, які не включені до відомостей про осіб, щодо яких прийнято рішення про надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину.

Тобто подання відомостей про працівників в первинному пакеті документів недостатньо. Щоб отримати допомогу, треба буде надавати такі відомості щомісячно.

А якщо раптом подані відомості зміняться (наприклад, працівник, якому призначено допомогу, візьме відпустку, оформить лікарняний або звільниться), про це обов'язково і швидко слід повідомити центр зайнятості.

Перелік працівників, зазначений у первинному пакеті документів, теж не є граничним. Наприклад, якщо протягом карантину далі скорочення робочого часу буде встановлено для більшої кількості працівників, про це варто повідомити центр зайнятості. Про таку можливість говорить і останній абзац п. 16 Порядку №306.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Інвентаризація резерву відпусток, до якого включені мобілізовані працівники
    На підприємстві проводиться інвентаризація резерву відпусток за 2024 та оформлені мобілізовані працівники, які мають дні невикористаної відпустки набутих до мобілізації. Чи потрібно рахувати суму самої компенсації?
    Сьогодні 16:052
  • Головбух за директора без звільнення від обов’язків
    Директор підприємства перебуває у відпустці без збереження зарплати на час воєнного стану. Планується, що головбух буде виконувати функції і директора, і головного бухгалтера без звільнення з посади з перереєстрацією директора в ЄДР. Через ситуацію, що склалася постали наступні питання. Питання: 1. Чи можна перевести директора на іншу, не керівну посаду та залишити у відпустці без збереження зарплати на час воєнного стану й надалі? 2. Як краще оформити головбуха новим директором: для цього підійде суміщення з доплатою? В якому розмірі встановити доплату? 3. Чи треба бухгалтеру як директору новий КЕП на 1 особу – за директора та за головбуха? 4. Чи треба повідомляти податкову чи достатньо змін в ЄДР та нових підписів? 5. Чи може директор/головбух працювати дистанційно, якщо діяльності майже нема, просто подавати звіти?
    Сьогодні 14:10643
  • Перенесення відпустки через дні хвороби за листком непрацездатності
    Працівник пішов у чергову відпустку з 24.06.24 по 17.07.24 р., відпустку оплатили 22.06.2024 р. з відповідним відображенням у Додатках 1 та 4ДФ за ІІ квартал 2024 р. З 03.07.2024 по 16.12.2024 відкритий листок непрацездатності, надано статус інваліда. Відпустку продовжено з 17.12.2024 р., є наказ про її перенесення з 17.12.2024 р. Як відобразити це у додатках єдиної звітності за ІV квартал 2024 р. Провести утримання ВЗ та нарахування ЄСВ?
    Сьогодні 13:074
  • Індексація зарплати у січні 2025 р. при звільненні працівника в середині місяця
    Працівник звільняється 15 числа. Чи потрібно нараховувати індексацію на зарплату пропорційно відпрацьованому часу? Чи потрібно нараховувати індексацію на зарплату з січня 2025 року, якщо підняття зарплати було в квітні 2024 року?
    10.01.2025467
  • Робота за кордоном та подання декларації про майновий стан і доходи
    Працівник працював в 2024 р. за кордоном та в Україні за основним місцем роботи. Чи потрібно йому подавати декларацію про майновий стан і доходи? Чи платити ПДФО і військовий збір з доходу, отриманого за кордоном? Які документи потрібно долучати до декларації і чи потрібно завіряти переклад цих документів на українську мову?
    08.01.20257065