• Посилання скопійовано

Приведення у відповідність назви посади в трудовій книжці

Створено наказ на підприємстві про внесення змін до штатного розпису з метою уточнення назв посад відповідно до професійної назви роботи, передбаченої Національним класифікатором України ДК 003:2010 "Класифікатор професій". Як правильно внести зміни в трудові книжки співробітників?

Відповідно до п. 2.10. Інструкції №58 у  розділі  "Відомості  про  роботу",  "Відомості   про нагородження", "Відомості    про   заохочення"   трудової   книжки  (вкладиша) закреслення раніше внесених неточних  або  неправильних записів не допускається.

У цьому випадку рекомендуємо внести  зміни до трудової книжки, а саме створити запис про зміну назви посади у відповідності до класифікатора професій, аналогічно як зазначається у зразку нижче.

 

 Зразок заповнення

ВІДОМОСТІ ПРО РОБОТУ

запису

Дата

Відомості про прийом на роботу, переведення на іншу роботу і звільнення (із зазначенням причин і посиланням на статтю, пункт закону)

На підставі чого внесено запис (документ, його дата й номер)

число

місяць

рік

1

2

3

4

 

 

 

 

Товариство з обмеженою

 

 

 

 

 

з обмеженою відповідальністю

 

 

 

 

 

«ЗАРПЛАТНИК»

 

10

21.

04.

2005

Прийнятий на посаду «HR-директора»

Наказ від 21.04.2005 р. №21-к

11

15.

08.

2018

Назву посади «HR-директор»

Наказ від 15.08.2018 р. №105-к

 

 

 

 

Змінено на «Директор управління

 

 

 

 

 

персоналом» для приведення у

 

 

 

 

 

Відповідність до Національного

 

 

 

 

 

Класифікатора України ДК 003:2010

 

 

 

 

 

«Класифікатор професій»

 

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Казначей Галина

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Добровільне страхування при відрядженні: що з оподаткуванням?
    Працівник під час закордонного відрядження оплатив добровільне страхування подорожуючих. Чи підпадає такий вид страхування під поняття "обов'язкового страхування" згідно з пп. 170.9.3 ПКУ? Як уникнути оподаткування ПДФО та ВЗ при відшкодуванні цих витрат?
    29.09.202541
  • Компенсація витрат директора через авансовий звіт
    Директор ТОВ оплатив юридичні послуги з власної банківської картки. Як коректно оформити компенсацію цих витрат через авансовий звіт? Які документи (договір, акт) та на яку особу (директора чи ТОВ) мають бути оформлені для підтвердження цих витрат і включення їх до складу витрат підприємства?
    26.09.2025677
  • Робота за сумісництвом у 5-ти роботодавців одночасно: як це оформити?
    Як правильно з точки зору трудового законодавства оформити трудові відносини та табель обліку робочого часу, якщо головний бухгалтер працює за основним місцем і водночас веде бухгалтерію ще на кількох підприємствах за сумісництвом, виконуючи частину роботи дистанційно у вільний від основної роботи час?
    25.09.20251 402
  • Оплата праці та оформлення робіт при ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
    Як правильно нарахувати заробітну плату та оформити роботу працівників, які ліквідовують наслідки руйнувань від ворожої ракети (17.06.2025 р.) та відновлюють виробництво?
    25.09.202519
  • Переведення з сумісника на основне місце роботи
    Чи обов’язково директору мати основне місце роботи та які наслідки можливі, якщо він працює лише за сумісництвом на кількох ТОВ, у тому числі при наявності бронювання на іншому підприємстві?
    24.09.20252 045