• Посилання скопійовано

Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної госпоперації

На даний момент відмінено типову форму подорожнього листа. Чи можна зробити один бланк на місяць і на підставі нього списувати паливо?

Запитання: На даний момент відмінено типову форму подорожнього листа і :"Суб'єкти господарювання можуть застосовувати самостійно виготовлені бланки первинних документів, у тому числі подорожніх листів, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм, які своєю чергою передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку". То чи можна зробити один бланк на місяць і на підставі нього списувати паливо?

Відповідь: Частково на це запитання ми відповіли тут >>>

Отже, щоб не повторюватися, наголосимо головне: оскільки типову форму документу, яким раніше підтверджувалася кількість використання ПММ, скасовано, то наразі таким документом може бути будь-який первинний документ, який підприємство вважає за потрібне використовувати для обліку використання ПММ. Але дійсно, оскільки цей документ є первинним, при його оформленні слід дотримуватися усіх обов’язкових реквізитів, властивих первинним документам, а також правил складання первинних документів.  

Згідно із п. 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Минфіну України від 24.05.1995 р. №88, первинні  документи  повинні  бути  складені  у   момент проведення кожної  господарської операції або,  якщо це неможливо, безпосередньо після  її  завершення. Отже, оскільки йдеться про первинний документ, який складається для фіксування витрат ПММ, а відбувається витрачання ПММ неодноразово протягом місяця, оформлювати такий документ (навіть за формою, самостійно розробленою підприємством) слід кожного разу, коли фіксується витрачання ПММ, під час або одразу після завершення певної господарської операції, в якій ПММ було витрачено.  

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»