• Посилання скопійовано

Карантинні накази: якими датами оформлювати?

У зв'язку з карантином, якими датами повинні бути оформлені накази по підприємству (нічний клуб не працює в зв'язку з карантином) про продовження карантину?

Постановою КМУ № 211 з 12 березня 2020 року по 24 квітня 2020 року на всій території України введено карантин. Потім Кабмін низкою постанов продовжив карантин до кінця 2020 року. 

На період карантину багато суб’єктів господарювання призупинили роботу. Відповідно, виникає необхідність правильно оформити таке призупинення з точки зору кадрового обліку. 

Якими постановами та які періоди продовжували карантин ми писали тут, тут, туттут та тут

В зв’язку з цим, роботодавець приймає рішення про оформлення наказу про продовження карантину, який видається на передодні дня (чи за декілька днів) продовження такого періоду. Крім того, роботодавець має потурбуватися про працівників, якщо на період дії карантину установа не працює.

Роботодавець може надати працівникам відпустки без збереження заробітної плати на час карантину, у яку працівники йдуть за власним бажанням, про що пишуть заяви (від одного працівника заяв має бути стільки, на скільки періодів він виявляє бажання продовжити таку відпустку у зв’язку з карантином). Право на відпустку без збереження заробітної плати, що надається працівникам в обов’язковому порядку, гарантують ст. 83 КЗпП та ст. 25 Закону №504. Роботодавець, своєю чергою, на підставі заяв видає окремі накази про надання відпусток без збереження заробітної плати на час продовження карантину. Така відпустка є безоплатною, але якщо роботодавець має можливість, то може підтримати своїх працівників, наприклад, виплативши премію чи матеріальну допомогу. 

Також зазначимо, що працівникам можна запропонувати піти у оплачувані відпустки за наявності днів невикористаних щорічних відпусток.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024284
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024562
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202484
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024104
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023122