• Посилання скопійовано

Взаєморозрахунки за будівельні роботи здійснюються на підставі форм № КБ-2в та № КБ-3

Компанія займається встановленням систем вентиляції та кондиціювання. При виконанні робіт використовують розхідні матеріали. Чи обов'язково на такі роботи робити кошторис?Як правильно виписати податкову накладну

Як роз’яснювало Мінбудівництва, по будовах (об’єктах), що здійснюються за рахунок бюджетних коштів і коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності взаєморозрахунки за виконані обсяги будівельних робіт здійснюються обов’язково на підставі форм №КБ-2в та №КБ-3. Для підприємств, що виконують роботи за рахунок інших джерел фінансування, застосування примірних форм №КБ-2в і №КБ-3 є рекомендованим. У цих випадках може складатися інший документ, форма якого зазначається у договорі підряду, що забезпечує отримання інформації про дату, види, обсяги та вартість виконаних робіт, обчислення прибутку, з обґрунтуванням вартості та підтвердженням витрат матеріальних ресурсів.


Отже, головне питання, чи належить встановлення систем вентиляції та кондиціювання до будівельних робіт? Згідно КВЕД 2010, діяльність з такого встановлення належить до секції F «Будівництво». Тому, на наш погляд, на це питання можна відповісти ствердно. І якщо таке встановлення відбуватиметься за рахунок бюджетних коштів, складання зазначених форм не уникнути. 

Щодо податкової накладної, то правила її складання затверджені ст. 201 ПКУ та наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. №1129, зі змінами, внесеними наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. №13. Але в цих документах немає жорстких правил щодо зазначення в податковій накладній номенклатури товарів або послуг. Тому платник податку заповнює цей реквізит податкової накладної на власний розсуд і виходячи з документів, якими оформлюється надання таких послуг. Зверніть увагу на те, що, згідно УНК №127 , порушенням порядку заповнення податкової накладної вважається відсутність у податковій накладній хоча б одного показника, який є обов’язковим реквізитом податкової накладної (перераховані у пункті 201.1 ПКУ), а також невідповідність показників, зазначених у податковій накладній, умовам поставки (ціна, вартість, номенклатура, кількість товару тощо). Таким чином, якщо в акті про такі роботи зазначається їх повний перелік, а в податковій накладній зазначити їх одним рядком на загальну суму, у покупця можуть виникнути проблеми із визнанням податкового кредиту за такою податковою накладною. 

Нагадаємо, що до цього питання відповідь ви зможете знайти і в інших наших консультаціях >>>

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Бухоблік та дисконтування довгострокової поворотної фінансової допомоги
    Підприємство отримало довгострокову поворотну фінансову допомогу (ПФД) на суму 1 000 000 грн терміном на 10 років. Як розрахувати суму дисконту згідно з вимогами НП(С)БО та якими бухгалтерськими записами відобразити операцію отримання та дисконтування зобов'язання за цією ПФД?
    14.11.202551
  • Бухгалтерські проведення при виконанні робіт з фарбування
    Які бухгалтерські проведення застосовуються для відображення операцій з виконання робіт з фарбування металовиробів, за умови, що придбана фарба обліковується на Рахунку 28 "Товари"?
    14.11.202536
  • Повернення ПДВ від іноземного постачальника: що в обліку?
    ТОВ (платник податку на прибуток та ПДВ) займається міжнародними вантажними перевезеннями. Оплату за дороги (автобан) здійснює у валюті зі свого разрахункового рахунку. Зараз компанія, якій оплачуються дані послуги, повертає суму сплаченого ПДВ. Як таку операцію показати в бухобліку?
    13.11.202519
  • Облік товару: від пачок до штук за одним кодом УКТ ЗЕД
    Підприємство оприбуткувало товар у пачках по 1000 штук у кожній (загалом 1 пачка = 3 одиниці товару, всього - 3000 одиниць). Реалізація планується поштучно. Як правильно відобразити в обліку та звітності перехід від пачок до штук за одним кодом УКТ ЗЕД, щоб уникнути розбіжностей при перевірці податковими органами?
    13.11.202540
  • Списання в бухобліку асфальтобетонного покриття
    Яка коректна методика бухгалтерського обліку та документальне оформлення списання (вибуття/ліквідації) асфальтобетонного покриття (дороги, майданчика), яке обліковується як об'єкт основних засобів відповідно до вимог НП(С)БО?
    13.11.202543