• Посилання скопійовано

Ведення військового обліку, якщо в жіночому колективі один чоловік

ТОВ має штат 10 людей: один чоловік - директор (37 років) та дев'ять жінок невійськовозобов'язаних. Чи потрібно вести військовий облік?

Відповідно до пп. 8 Порядку №1487 обов’язки з ведення військового обліку на підприємстві покладаються на працівника служби персоналу або служби управління персоналом (відділу кадрів), а в разі відсутності такої штатної одиниці ці обов’язки покладаються на особу, яка веде облік працівників на підприємстві. Згідно з пп. 3 ст. 64 ГКУ підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Тобто, чинні норми законодавства не визначають конкретно, скільки штатних посад та скільки працівників має бути на підприємстві. 

Тож, якщо директор підприємства є єдиним чоловіком на підприємстві, то щодо нього також слід вести військовий облік. 

Для ведення військового обліку працівників на підприємстві визначається особа, на яку покладається його ведення. Покладання обов’язків з ведення військового обліку здійснюється наказом з встановленням доплати в розмірі до 50% посадового окладу (пп. 10 Порядку №1487) або ж доплата не встановлюється - це залежно від того, чи передбачено такий обов’язок посадовою інструкцією. 

Інформація про призначення відповідальної особи подається в ТЦК у 7-денний строк, за формою встановленою додатком 1 до Порядку №1487. Копія самого наказу при цьому не подається, бо це не передбачено чинним законодавством.

Отже, зважаючи, що на підприємстві відсутній рух кадрів (чоловіків), інформація для подання в ТЦК відсутня. За директором, який працює не один рік, достатньо буде звіряння списків з ТЦК та СП за графіком. Згодом, якщо будуть наймані працівники, тоді потрібно буде тісніше співпрацювати з ТЦК та подавати інформацію, зібрану нами у цій консультації.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Кредит «5-7-9»: бухгалтерський облік та вплив на оподаткування
    Підприємство отримало кредит за програмою «5-7-9» на поповнення обігових коштів з терміном погашення 1 рік. Після повного погашення ту ж суму кредитують ще на рік, а потім (після погашення) ще на рік. Сплатили разову комісію: за видачу кредитних коштів 0,75%, та за обслуговування кредиту - 0,75% від суми кредиту. Відсотки за кредитом нараховуються щомісячно, з них 3% сплачує підприємство, 12,35% сплачує Фонд напряму в банк. Як відобразити такі операції в обліку? Чи проводити дисконтування заборгованості? Як вплинуть такі операції на оподаткування?
    15.08.202540
  • Облік земельного податку за невикористовувану ділянку: на який рахунок?
    ТОВ є власником незабудованої земельної ділянки з цільовим призначенням для торгівлі. Ділянка не використовується у господарській діяльності. Виникає питання щодо коректного відображення в бухгалтерському обліку сум нарахованого земельного податку, зокрема, на якому рахунку витрат його слід обліковувати?
    15.08.202518
  • Облік неповоротної тари: списання та договірні умови
    Виробник паливних гранул (платник ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах, високодохідник) використовує для затарювання продукції безпосередньо в процесі виробництва поліпропіленові мішки (біг-беги). Вартість мішків в договорі планується включати до ціни гранул, не виділяючи її окремо. В обліку вартість мішків списується на рахунок 93 «Витрати на збут» у момент виробництва. Чи є такий підхід правильним та як коректно прописати відповідні умови в договорі?
    14.08.202517
  • Заміна лізингоодержувача: облік та оподаткування у першого лізингоотрумувача
    Компанія "А" (первісний лізингоодержувач) за тристороннім договором з лізингодавцем та Компанією "Б" (новий лізингоодержувач) передає право користування автомобілями, отриманими у фінансовий лізинг. Виникають питання щодо документального оформлення, податкових наслідків (зокрема, ПДВ) та порядку відображення операції в бухобліку первісного лізингоодержувача – Компанії "А"
    14.08.202510
  • База розподілу ЗВВ між послугами та сільгоспвиробництвом
    ТОВ виконує роботи на сторону (обробка земель) та вирощує зернові. Яку базу розподілу взяти для загальновиробничих витрат?
    14.08.202532