• Посилання скопійовано

Ведення військового обліку, якщо в жіночому колективі один чоловік

ТОВ має штат 10 людей: один чоловік - директор (37 років) та дев'ять жінок невійськовозобов'язаних. Чи потрібно вести військовий облік?

Відповідно до пп. 8 Порядку №1487 обов’язки з ведення військового обліку на підприємстві покладаються на працівника служби персоналу або служби управління персоналом (відділу кадрів), а в разі відсутності такої штатної одиниці ці обов’язки покладаються на особу, яка веде облік працівників на підприємстві. Згідно з пп. 3 ст. 64 ГКУ підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Тобто, чинні норми законодавства не визначають конкретно, скільки штатних посад та скільки працівників має бути на підприємстві. 

Тож, якщо директор підприємства є єдиним чоловіком на підприємстві, то щодо нього також слід вести військовий облік. 

Для ведення військового обліку працівників на підприємстві визначається особа, на яку покладається його ведення. Покладання обов’язків з ведення військового обліку здійснюється наказом з встановленням доплати в розмірі до 50% посадового окладу (пп. 10 Порядку №1487) або ж доплата не встановлюється - це залежно від того, чи передбачено такий обов’язок посадовою інструкцією. 

Інформація про призначення відповідальної особи подається в ТЦК у 7-денний строк, за формою встановленою додатком 1 до Порядку №1487. Копія самого наказу при цьому не подається, бо це не передбачено чинним законодавством.

Отже, зважаючи, що на підприємстві відсутній рух кадрів (чоловіків), інформація для подання в ТЦК відсутня. За директором, який працює не один рік, достатньо буде звіряння списків з ТЦК та СП за графіком. Згодом, якщо будуть наймані працівники, тоді потрібно буде тісніше співпрацювати з ТЦК та подавати інформацію, зібрану нами у цій консультації.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Перетворення складу на офіс: що в бухобліку?
    ТОВ на загальній системі орендує нежитлове приміщення, яке може викоритовувати як склад чи офіс. Частину приміщень, яку раніше використовували як складські, керівник хоче відремонтувати і використовувати як офісні. Які документи треба оформити, щоб перевести приміщення із складських в офісні? Як правильно оформити документи, щоб ремонт цих приміщень (заміна дверей, штаклювання, заміна підлового покриття) можна віднести на витрати? Які бухгалтерські проведення при переведенні складських кімнат в офісні?
    Сьогодні 11:1118
  • Відображення в обліку встановлення системи вентиляції за рахунок коштів гранту
    Підприємство - платник податку на прибуток отримало грант на встановлення нової системи вентиляції у виробничому приміщенні. Як відобразити в обліку дану операцію: як модернізацію чи новий об’єкт ОЗ?
    Сьогодні 10:0817
  • Облік валютного авансу на закордонне відрядження за курсом НБУ
    Чи потрібно щоденно перераховувати невикористаний залишок виданого валютного авансу на закордонне відрядження за офіційним курсом НБУ до моменту подання Звіту про використання коштів, чи достатньо застосувати курс НБУ на дату видачі авансу або на дату затвердження Звіту?
    Сьогодні 09:5917
  • Облік комплекту меблів: деталізація та оприбуткування
    Чи допускається бухоблік комплекту офісних меблів (наприклад, стіл, шафа, тумба) як єдиного об'єкта основних засобів (або МНМА) без деталізації кожної складової (стіл окремо, шафа окремо) у первинних документах та бухобліку?
    13.10.202539
  • Особливості обліку та оподаткування виплати дивідендів автомобілем
    Учасник ТОВ хоче отримати дивіденди у негрошовій формі (автомобіль). Розмір нерозподіленого прибутку та балансова вартість автомобіля дозволяють це зробити. Як правильно це оформити документально? Які податки сплатити?
    13.10.202531