• Посилання скопійовано

Довідка 3 ДФ, яка була видана за формою, затвердженою наказом №975, діє до моменту її анулювання

Підприємству, яке закуповує с/г продукцію у фізичної особи, в 2012 році, в сільській раді була видана довідка 3 ДФ (затверджена у 2010). Дана довідка видана терміном на 5 років з 03.04.2012 р. по 03.04.2017 року. Наказом Міндоходів №32-17.07.2014 року, було змінено форму даної довідки. Чи має право підприємство використовувати дану довідку старого зразка з терміном до 2014 року? Чи повинне підприємство взяти нову довідку форми 3 ДФ затверджену 17.01.2014?

Наказом Міндоходів від 17.01.2014 №32, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 31.01.2014 за №1385/18680 (далі – Наказ №32), затверджено форму Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (далі – Довідка 3 ДФ) та визнано таким, що втратив чинність наказ ДПА від 21.12.2010 №975, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 21.12.2010 за №201/24978 (далі – Наказ №975).

Згідно п.5 Порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, затвердженого цим наказом, довідка видається терміном на п’ять років.


Відповідно до абзацу третього п.4 Порядку довідка анулюється у разі зміни інформації, зазначеної у довідці.

Звертаємо увагу, що Наказом №32 не передбачено анулювання довідок 3 ДФ, які видані відповідно до Наказу №975.

Згідно з ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п.21.1.1. п.21.1 ст.21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов’язані дотримуватись Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Отже, Довідка 3 ДФ, яка була видана за формою, затвердженою наказом №975, діє до моменту її анулювання згідно з абзацом третім п.4 Порядку або закінченням строку дії відповідно до п.5 Порядку.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДФС у Львівській області

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024304
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024576
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202495
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024112
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023135