• Посилання скопійовано

Довідка 3 ДФ, яка була видана за формою, затвердженою наказом №975, діє до моменту її анулювання

Підприємству, яке закуповує с/г продукцію у фізичної особи, в 2012 році, в сільській раді була видана довідка 3 ДФ (затверджена у 2010). Дана довідка видана терміном на 5 років з 03.04.2012 р. по 03.04.2017 року. Наказом Міндоходів №32-17.07.2014 року, було змінено форму даної довідки. Чи має право підприємство використовувати дану довідку старого зразка з терміном до 2014 року? Чи повинне підприємство взяти нову довідку форми 3 ДФ затверджену 17.01.2014?

Наказом Міндоходів від 17.01.2014 №32, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 31.01.2014 за №1385/18680 (далі – Наказ №32), затверджено форму Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (далі – Довідка 3 ДФ) та визнано таким, що втратив чинність наказ ДПА від 21.12.2010 №975, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 21.12.2010 за №201/24978 (далі – Наказ №975).

Згідно п.5 Порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, затвердженого цим наказом, довідка видається терміном на п’ять років.


Відповідно до абзацу третього п.4 Порядку довідка анулюється у разі зміни інформації, зазначеної у довідці.

Звертаємо увагу, що Наказом №32 не передбачено анулювання довідок 3 ДФ, які видані відповідно до Наказу №975.

Згідно з ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п.21.1.1. п.21.1 ст.21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов’язані дотримуватись Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Отже, Довідка 3 ДФ, яка була видана за формою, затвердженою наказом №975, діє до моменту її анулювання згідно з абзацом третім п.4 Порядку або закінченням строку дії відповідно до п.5 Порядку.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Джерело: ДФС у Львівській області

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Підписання первинних документів минулого періоду в електронній формі
    Підприємство, що веде паперовий документообіг, виявило відсутність оригіналів актів та видаткових накладних за минулий звітний період. Договором передбачено е-документообіг. Чи є порушенням законодавства підписання цих документів в електронній формі в поточному періоді з датою документа, що відповідає даті госпоперації, та як це впливає на податковий облік?
    03.09.20253 219
  • Чи потрібно оновлювати документи ФОПу для укладення договору?
    Які документи має надати ФОП-перевізник у випадку перевезення вантажів при укладанні договору із замовником? Якого терміну вони мають бути? Наприклад, договір укладається 22.08.2025 року, а він надає виписку (свідоцтво) 2023 року, чи має він надати "свіжий" витяг з ЄДР (наприклад, станом на 01.01.2025 р.) та Витяг про сплату ЄП, інші документи? Тобто чи важливо оновлювати документи хоча б на початок звітного року?
    02.09.202540
  • Які терміни зберігання документів для фізособи-підприємця?
    Які обов'язкові строки зберігання первинних документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів, для ФОПа з урахуванням норм ПКУ щодо зупинення строків давності?
    01.09.2025577
  • Яке документальне оформлення давальницької сировини?
    Як документально оформити операції з давальницькою сировиною між двома ФОПами: замовником, який закуповує сировину, і виконавцем, який виготовляє з неї готову продукцію? Які первинні документи необхідні для податкової, щоб підтвердити передачу, виробництво та повернення готової продукції?
    29.08.2025101
  • Заповнення ТТН при доставці товару через перевізника "Нова пошта"
    Постачальник доставляє товар покупцю, використовуючи змішану схему: власним авто везе вантаж до відділення "Нової пошти", а вже "Нова пошта" здійснює адресну доставку покупцю. Постачальник оформив єдину ТТН, де вказав своє авто, але перевізником зазначив "Нову пошту", а пунктом розвантаження – адресу покупця. Який правильний порядок заповнення ТТН, зокрема, полів "Автомобільний перевізник" та "Пункт розвантаження"?
    25.08.20251 844