• Посилання скопійовано

Довідка 3 ДФ, яка була видана за формою, затвердженою наказом №975, діє до моменту її анулювання

Підприємству, яке закуповує с/г продукцію у фізичної особи, в 2012 році, в сільській раді була видана довідка 3 ДФ (затверджена у 2010). Дана довідка видана терміном на 5 років з 03.04.2012 р. по 03.04.2017 року. Наказом Міндоходів №32-17.07.2014 року, було змінено форму даної довідки. Чи має право підприємство використовувати дану довідку старого зразка з терміном до 2014 року? Чи повинне підприємство взяти нову довідку форми 3 ДФ затверджену 17.01.2014?

Наказом Міндоходів від 17.01.2014 №32, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 31.01.2014 за №1385/18680 (далі – Наказ №32), затверджено форму Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (далі – Довідка 3 ДФ) та визнано таким, що втратив чинність наказ ДПА від 21.12.2010 №975, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 21.12.2010 за №201/24978 (далі – Наказ №975).

Згідно п.5 Порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, затвердженого цим наказом, довідка видається терміном на п’ять років.


Відповідно до абзацу третього п.4 Порядку довідка анулюється у разі зміни інформації, зазначеної у довідці.

Звертаємо увагу, що Наказом №32 не передбачено анулювання довідок 3 ДФ, які видані відповідно до Наказу №975.

Згідно з ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п.21.1.1. п.21.1 ст.21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов’язані дотримуватись Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Отже, Довідка 3 ДФ, яка була видана за формою, затвердженою наказом №975, діє до моменту її анулювання згідно з абзацом третім п.4 Порядку або закінченням строку дії відповідно до п.5 Порядку.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Джерело: ДФС у Львівській області

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Чи є ТТН підтверджуючим документом для товарного обліку або документом, що підтверджує походження товару?
    ТТН може підтверджувати факт транспортування, але не саму покупку чи її вартість, а також витрати на придбання. ТТН не включені до переліку документів, що підтверджують походження товару
    14.07.20253162
  • Оформлення передачі готової продукції з давальницької сировини
    Ми як виконавець надали послуги з виготовлення продукції з давальницької сировини замовника. З замовником підписано акт виконаних робіт на вартість послуг з переробки та звіт про використання сировини. Чи потрібно додатково оформлювати акт приймання-передачі на готову продукцію? Яку ціну вказувати в цьому акті? Як правильно заповнити ТТН при перевезенні цієї продукції? Яку ціну зазначати в ній: вартість послуги, вартість продукції, чи не вказувати ціну взагалі?
    11.07.202572
  • Оформлення послуг спецтехніки та списання палива у 2025 році
    Якими первинними документами у 2025 році необхідно оформлювати надання послуг спецтехніки (екскаватор, гідромолот)? Який документ є підставою для списання палива, використаного такою технікою, і які особливості його заповнення?
    23.06.2025920
  • Оформлення ТТН при доставці товару постачальником та через «Нову пошту»
    Чи необхідно вимагати товарно-транспортну накладну від постачальника у двох випадках: 1) коли постачальник доставляє товар на склад власним транспортом за свій рахунок; 2) коли товар доставляється кур'єрською службою «Нова пошта», з якою є договір і ми отримуємо щомісячні акти з переліком наданих послуг?
    19.06.20251912
  • Нюанси підтвердження поставки через «Нову пошту»
    Чи є видаткова накладна, підписана лише продавцем, та експрес-накладна "Нової пошти" достатнім підтвердженням продажу товару, зокрема, отримання його покупцем, для цілей податкового обліку? Які податкові наслідки відсутності накладної, підписаної покупцем?
    17.06.2025567