• Посилання скопійовано

Відображення витрат на РКО у реєстрі податкових накладних

Яким чином відображати отримані послуги з розрахунково-касового обслуговування банку в реєстрі податкових накладних? Який вид документа зазначається у реєстрі?

Відповідно до п. 8 Порядку ведення реєстру затвердженого наказом ДПАУ «Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення») від 24.12.2010 р. №1002, у розділі I Реєстру відображають податкові накладні, видані у випадках, визначених пунктом 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом МФУ від 01.11.11 р. №1379, розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), вантажні митні декларації (далі — ВМД).

Облік виданих податкових накладних проводиться у день виникнення податкових зобов’язань, дата виникнення яких визначається відповідно до вимог статті 187 розділу V ПКУ.


Облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об’єктом обкладення ПДВ відповідно до вимог статті 196 розділу V ПКУ, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку(п. 8.4 Порядку №1379).

Відповідно до пунктів 201.14. — 201.15 статті 201 розділу V ПКУ від 02.12.2010 р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями) платники податку зобов’язані вести окремий облік операцій з постачання та придбання товарів/послуг, які підлягають оподаткуванню, а також які не є об’єктами оподаткування та звільнені від оподаткування згідно з цим розділом.

Зведені результати такого обліку відображають у податкових деклараціях, форма яких встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ. Платник податку веде реєстр виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді, у якому зазначаються порядковий номер податкової накладної, дата її виписування (отримання), загальна сума постачання та сума нарахованого податку, а також реєстраційний номер платника податку — продавця, який видав податкову накладну такому платнику податку. Форма і порядок заповнення реєстру виданих та отриманих податкових накладних встановлюються відповідно до вимог розділу II ПКУ.

Вартість послуг з розрахунково-касового обслуговування та порядок їх нарахування зазвичай передбачається у договорі між клієнтом та банком. Якщо договором передбачено оформлення акта про надання таких послуг раз на місяць, то підприємство на підставі цього документа відображатиме такі послуги у Реєстрі раз на місяць.

Якщо ж єдиний акт не оформляється, а підприємство відображає витрати на разрахунково-касове обслуговування на підставі банківських виписок, то відображати у Реєстрі потрібно кожну з таких виписок.

Відповідно до п. 11.4 Порядку №1002 у графі 5 зазначається вид документа, зокрема «НП» — документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ.

За порушення законів з питань оподаткування передбачено фінансову, адміністративну та кримінальну відповідальність (п. 111.1 статті 111 розділу II ПКУ). За порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку може бути застосовано адмінштраф у розмірі від 5 до 10 н.м.д.г. (на сьогодні це від 85 грн до 170 грн) (стаття 1631 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. №8073).

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: ДФС у Запорізькій області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Чи подавати Таблицю даних платника ПДВ, якщо коди УКТ ЗЕД старого та нового продукту відрізняються на декілька цифр?
    Виробниче підприємство-платник ПДВ почало виготовляти нові види готової продукції. До цього на всі старі види готової продукції були подані Таблиці даних платника ПДВ. Чи потрібно на нові види готової продукції подавали Таблиці даних у випадках, якщо код УКТ ЗЕД співпадає на перші чотири цифри з видами продукції, на які колись вже подавались Таблиці даних, або у випадку нового коду УКТ ЗЕД?
    Сьогодні 11:0919
  • В якому розділі Е-кабінету можливо переглянути інформацію, щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено?
    Для отримання інформації щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, платник, може подати запит за кодом форми J/F 1320101 «Запит щодо отримання відомостей з ЄРПН стосовно ПН/РК, реєстрацію яких зупинено», в якому зазначити запитувану інформацію на певну дату
    Сьогодні 08:0445
  • Який порядок заповнення таблиці 2.2 додатка 1 (Д1) до податкової декларації з ПДВ?
    Таблиця 2.2 Д1, крім показників рядка «Усього за послугами, отриманими від нерезидента на митній території України», заповнюється у розрізі постачальників та періодів складання ПН, що коригуються, РК або іншого документа, на підставі якого проведено коригування ПК та містить відомості про коригування ПК
    22.07.202538
  • Підстави та порядок складання розрахунку коригування
    При реєстрації РК до податкової накладної прийшла квитанція: "Документ не може бути прийнятий - Причина 104". Розрахунок коригування повинний містити не менше одного рядка з від'ємним значенням графи "Обсяги постачання". Спочатку в зареєстрованій ПН було 2 позиції товару (1. Станційний збір, 2. Комісійний збір), а необхідно добавити в РК 3-ю нову позицію - Утримання від повернення квитка. Не можливо зробити РК на додавання третьої позиції, завжди приходе відмова. Як діяти?
    21.07.2025322
  • Строки давності при реєстрації РК до ПН
    Чи можна скласти розрахунок коригування до податкової накладної у разі, якщо з дати її складання минуло 1095 календарних днів? А у разі, якщо йдеться про купівлю-продаж майнових прав?
    21.07.20256992