• Посилання скопійовано

Контролери не мають підстав вимагати витягів з реєстру платників ПДВ

Чи є обов’язковим отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість?

Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.

Оскільки отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників.

Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб – порталі ДФС, яка оновлюється щоденно. 

Відповідні роз’яснення надані в листі Міндоходів від 17.01.2014 р. №1094/7/99-99-19-04-02-17 «Про окремі зміни в законодавстві».

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: ДПС України

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Повернення передоплаченого товару: як оформити РК?
    Підприємство сплатило аванс за товар, а потім забирає його частинами. ПН постачальник оформив на дату першої події – оплати. На даний момент товар ще не вибраний на повну суму оплати, але з того, що було взято частину повернули. На повернення бухгалтер постачальника оформляє «мінусовий» РК. Чи правильно це? Як має бути оформлено РК в даній ситуації?
    Сьогодні 10:1430
  • Чи потрібно ФОПу виписувати податкову накладну, якщо оплата за послуги надійшла після того, як він став платником ПДВ?
    Підприємство придбало послуги у ФОП з відстрочкою розрахунку. Коли настав термін оплати ФОП став платником ПДВ. Чи потрібно ФОПу виписувати податкову накладну при оплаті?
    14.11.202521
  • Чи може упаковка вважатися достатньою переробкою для зміни походження товару?
    ТОВ - платник ПДВ отримав імпортний товар (БАД в блістерах), власними силами зробив комплектацію: запакували блістери в коробку, додали інструкцію. Після реалізації даного товару - реєструємо ПН покупцю (платнику ПДВ). Чи правильно вказувати в ПН в полі 3.2.1 "х" ознаку імпортний товар?
    14.11.202519
  • Розповсюдження рекламної поліграфії: чи буде ПДВ?
    ТОВ (платник ПДВ) проводить чи приймає участь у рекламних конференціях/виставках/семінарах та розповсюджує серед учасників (не визначене коло осіб) рекламну поліграфію: буклети/листівки/репринти з інформацією про себе і свій товар. Чи виникає в даному випадку необхідність в нарахуванні ПДВ-зобов’язань? Яка актуальна позиція податківців?
    14.11.202527
  • Експорт без вивезення: які наслідки з ПДВ?
    Підприємство отримало передоплату у валюті від польської фірми. Товар забиратиметься покупцем на складі підприємства. Якою датою потрібно оформити ПН – датою отримання коштів на розподільчий чи на поточний рахунок? Якими документами оформляти поставку товару? Якщо в специфікації прописано, що ціна з ПДВ і сума з ПДВ, то ПДВ "накручувати" зверху чи "витягувати" з ціни?
    14.11.2025197