Відповідно до пп. 69.5-3 підр. 10 розд. ХХ ПКУ товари, зазначені у підпунктах 69.5-1 і 69.5-2 цього пункту, які були звільнені від оподаткування ПДВ та акцизним податком під час ввезення на митну територію України, мають бути передані отримувачам, зазначеним у підпунктах 69.5-1 і 69.5-2 цього пункту, не пізніше 45 календарних днів з дня завершення митного оформлення таких товарів, а у разі якщо щодо таких товарів після завершення їх митного оформлення здійснювалося на території України підтверджене документально технічне обслуговування та/або ремонт - не пізніше 90 календарних днів з дня завершення їх митного оформлення.
У разі порушення строку, визначеного цим підпунктом, або нецільового використання зазначених товарів платник податку зобов’язаний сплатити суму податку на додану вартість та акцизного податку, що мали бути сплачені при ввезенні на митну територію України таких товарів, а також сплатити пеню відповідно до закону.
А в пп. 69.5 підр. 10 розд. ХХ ПКУ мова йде про, серед іншого, імпорт неприбутковими організаціями товарів певних товарних позицій з метою подальшої їх безоплатної передачі ЗСУ тощо.
Як бачимо, в нормі пп. 69.5-3 підр. 10 розд. ХХ ПКУ мова йде про «підтверджене документально технічне обслуговування та/або ремонт». Але про який ремонт мова, які особливості його документального підтвердження, нормативні документи не встановлюють. Немає також в нормативних документах умови, що ремонт має здійснюватися лише сторонньою особою.
Тому, на наш погляд, благодійний фонд може зробити ремонт і власними силами.
Оскільки встановленої нормативними документами форми документа, яким слід оформляти ремонти, немає, на наш погляд, оформляти можна первинними документами за формами, розробленими благодійним фондом самостійно.
Конкретні форми документів, які застосовуватимуться, залежать від особливостей кожної конкретної ситуації.
На наш погляд, здійснення ремонту можна оформити такими документами:
- актом обстеження,
- нарядом на ремонт,
- документами на придбання та списання запчастин тощо.
Адже на наш погляд, такі документи повністю описують господарську ситуацію ремонту.
Акт обстеження відображає технічний стан авто, в ньому фіксують пошкодження авто. Наряд на ремонт є документом, яким оформляється робота працівників ремонтників. Документи на придбання запчастин фіксують факт придбання частин для ремонту. Документи на списання запчастин фіксують використання придбаних запчастин на ремонт.
Але оскільки чітко законодавством всі ці питання не встановлені чітко, для уникнення непорозумінь з податковою службою може бути доречним отримати індивідуальну податкову консультацію.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити