• Посилання скопійовано

Чи потрібно коригувати декларацію з ПДВ у разі відхилення через заокруглення?

Між даними декларації з ПДВ та даними ЄРПН виникла різниця в 1 грн. Відхилення виникло за рахунок заокруглення. Чи потрібно коригувати декларацію з ПДВ у даному випадку?

Відповідно до пп. 4 розділу ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, усі показники у податковій звітності проставляються у гривнях без копійок з відповідним округленням за загальновстановленими правилами.

Платник податку самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає в податковій звітності. Дані, наведені в податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника.

На цьому також наголошують податківці, відповідаючи на питання ЗІР (101.24): «Як заповнюється податкова декларація з ПДВ та додатки до неї: у гривнях з копійками чи без копійок?».

Тобто платник не може вплинути на заокруглення і якщо воно спричинило збільшення або зменшення якогось показника, то це арифметична дія, а не помилка, яка потребує виправлення.

Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість до податкової декларації з ПДВ подається у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок з додатками (п.6 розд. І Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість).

Тому, на нашу думку, подавати уточнюючий розрахунок немає підстав. На практиці в подальшому така різниця регулюється за рахунок заокруглення в наступних періодах в протилежний бік. До того ж виправити таку «помилку» технічно неможливо, тому що всі документи в декларації відображені правильно і коригувати жоден з них немає підстав.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Пантюхова Анна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Як врахувати ПДВ при зарахуванні зустрічних однорідних вимог за авансовою оплатою?
    Підприємство надає приміщення в оренду. Орендар надлишково перерахував кошти, на сплачену суму зареєстровано ПН - номенклатура «Орендна плата за липень 2021 р». У вересні 2024 р. з орендарем підписано новий договір оренди і укладено договір зарахування зустрічних однорідних вимог на суму надлишкових коштів. Чи потрібно коригувати ПН при зарахуванні однорідних вимог?
    12.11.202420
  • Номенклатура у акті виконаних робіт
    Підприємство виконує для замовника електромонтажні роботи. Чи буде враховуватися як така, що розкриває зміст господарської операції, номенклатура «Електромонтажні роботи на об’єкті замовника за адресою…» у Акті виконаних робіт? Чи потрібно детальніше розкривати зміст роботи? Яку номенклатуру зазначати у ПН?
    12.11.202463
  • Відшкодування ПДВ при експорті
    Підприємство 21.10.2024 р. продало на експорт трубу металеву в Польщу. Як відшкодувати ПДВ і які строки?
    11.11.202427
  • Як виправити ПН при зменшенні ціни товару, проданого в січні 2022 року?
    У січні 2022 р. покупцю було відвантажено товар, зареєстровано ПН та включено в декларацію з ПДВ за січень 2022 р. Склалось так, що в обліку продавця товар було відвантажено за більшою ціною, а покупець підписав видаткову накладну на цей товар за меншою ціною. Як тепер відкоригувати ПДВ та доходи у постачальника?
    08.11.202430
  • Як компенсувати витрати на розробку і підтримку нематеріального активу «Електронний кабінет орендаря»?
    На балансі підприємства – управителя багатоквартирного будинку є нематеріальний актив «Електронний кабінет орендаря», який було створено за участю підрядників. Користуються цим кабінетом декілька підприємств, які є власниками квартир у цьому будинку. Як підприємство може компенсувати витрати щодо цього кабінету, виставляючи рахунки клієнтам – власникам квартир? Як скласти податкову накладну? Яка має бути одиниця виміру та код послуги згідно з ДКПП?
    07.11.202415