Згідно п. 1.4 р. IV Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затверджений наказом Мінфіну України від 17.12.2012 р. №1340, облік придбаних товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість (а це зокрема і звичайні фізособи), ведеться на підставі документів, що засвідчують постачання таких товарів/послуг.
Для позначення документа, який засвідчує придбання товарів послуг в неплатника ПДВ п. 2.4 р. IV Порядку №1340 призначено спеціальне позначення «НП» - документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ. Таким документом у вашому випадку буде акт виконаних робіт (наданих послуг).
Щодо деяких особливостей заповнення розділу ІІ Реєстру ПН:
- в графі 2 вказується дата отримання документа;
- в графах 3 та 4 вказуються відповідні реквізити документа;
- в графі 5 „вид документа” проставляється позначення „НП”;
- в графі 6 „найменування (П. І. Б. - для фізичної особи - підприємця)” вказується прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи постачальника.
- в графі 7 „індивідуальний податковий номер” відображається умовний ІПН ”400000000000” (згідно п. 2.6 р. IV Порядку №1340);
Графи 8, 9, 11, 13 та 15 р. ІІ Реєстру ПН заповнюються в загальному порядку, зокрема там зазначається сума оплати за оренду з врахуванням податку на доходи (адже його утримують з виплачуваного фізособі доходу).
А от в графах 10, 12, 14 та 16 проставляється „0”.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити