Відповідно до п. 187.10 ПКУ платники податку, які здійснюють поставки бюджетним установам, не зареєстрованим як платники ПДВ, визначають дату виникнення податкових зобов'язань та податкового кредиту за касовим методом.
Як бачимо, законодавець не надає права вибору продавцю, що працює із бюджетники установами – неплатниками ПДВ, який метод нарахування ПЗ та ПК йому обрати. Отже, працюючи із бюджетними організаціями, продавець має нараховувати собі ПЗ з ПДВ виключно за касовим методом.
Касовий метод полягає в тому, що:
1. дата виникнення ПЗ з ПДВ визначається як дата:
- зарахування (отримання) коштів на банківський рахунок (у касу) платника податку;
- або отримання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) ним товарів (послуг),
2. дата виникнення права на ПК визначається як дата:
- списання коштів з банківського рахунку (видачі з каси) платника податку
- або надання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) йому товарів (послуг).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити