Відповідно до п. 187.10 ПКУ платники податку, які здійснюють поставки бюджетним установам, не зареєстрованим як платники ПДВ, визначають дату виникнення податкових зобов'язань та податкового кредиту за касовим методом.
Працюючи із бюджетними організаціями, продавець має нараховувати собі і ПЗ з ПДВ, і ПК за касовим методом. Вибирати тут можливості немає. Головним фактором, що визначає метод нарахування ПЗ і ПК, є статус покупця – бюджетна організація – неплатник ПДВ.
Зверніть увагу, на ПК з ПДВ, визначений за касовим методом, не діє загальний строк на включення ПН до податкового кредиту у 365 днів. Відповідно до абз. 4 п. 198.6 ПКУ платники податку, що застосовують касовий метод, мають право на включення до податкового кредиту сум ПДВ на підставі податкових накладних, отриманих протягом тільки 60 к.д. з дати списання коштів з банківського рахунка платника податку.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити