Відповідно до пп. 170.9.2 ПКУ у разі, якщо під час відрядження чи виконання окремих цивільно-правових дій платник податку для проведення розрахунків застосував платіжний інструмент, включаючи корпоративний (бізнесовий) платіжний інструмент або особистий платіжний інструмент, чи його реквізити, вартість витрат засвідчується документом (випискою та/або відомостями з рахунку) в електронній або паперовій формі, що містить визначену законом інформацію про виконані платіжні операції за рахунком, до якого емітований такий платіжний інструмент.
З зазначеної норми виходить, якщо працівник розрахувався корпоративною платіжною карткою за придбання послуг, то вартість витрат засвідчується випискою з рахунку.
Отже, вважаємо, що в даній ситуації, оподатковуваного доходу у працівника, який розрахувався за послуги корпоративною картою, за відсутності фіскального чеку, надасть акт виконаних робіт, не буде.
Крім того, роботодавцю варто додати до пакету документів ще й виписку з рахунку, де засвідчено факт списання коштів на оплату послуги.
Також нагадаємо, що надавач послуг міг скористатися нормою п. 14 ст. 9 Закону про РРО, яка звільняє його від обов’язку видавати фіскальні чеки при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити