• Посилання скопійовано

Підтвердженням податкових витрат на сплату земельного податку є відповідні документи

Предприятие - плательщик налога на землю платит налог в бюджет. Основание для налога только кадастровый номер. Имеет ли оно право отнести такие расходы в затраты, если нет никаких подтверждающих документов?

Згідно п. 286.1 ПКУ підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.  Оскільки питання стосується обліку сум земельного податку, нарахованих у 2014 році, то під час підготовки відповіді використані норми ПКУ станом на 31.12.2014 р.

Згідно п. 286.2 ПКУ платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.


 

Далі, згідно п. 286.4 ПКУ за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

Форма декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), яка подавалася в 2014 році,  затверджена наказом Міндоходів від 30.12.2013 № 865. У додатку 1 до декларації «Відомості про наявні земельні ділянки» надається докладна інформація про документи, які посвідчують/підтверджують право власності та/або користування земельними ділянками. Саме ці документи, які були вказані в додатку 1 до декларації за 2014 р., і будуть підставою для підтвердження податкових витрат на сплату земельного податку. Якщо цих документів немає в наявності, слід подбати про те, щоб забезпечити їх наявність або відновити в разі потреби.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Інші податки

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інші податки»