Перш за все слід видати наказ керівника про проведення рекламної акції. У ньому слід зазначити, в чому саме полягатиме акція. В даному випадку - це роздача цукерок невизначеному колу покупців за умови купівлі ними ноутбука. Також в наказі слід визначити відповідального працівника за проведення акції в цілому та матеріально відповідального працівника (працівників) за оприбуткування, зберігання та роздачу цукерок.
У кінці звітного місяця (якщо на кінець звітного місяця акція ще не завершена) та на дату закінчення акції слід складати акти, у яких визначається кількість цукерок, які роздавалися покупцям за акцією. На підставі таких актів вартість цукерок щомісячно списується до складу витрат на збут як рекламні витрати: Дт 93 Кт 209.
Оскільки коло покупців, які отримують цукерки, є невизначеним, то немає ідентифікації фізосіб, які отримали дохід у вигляді цукерок. У листі від 20.10.2016 р. №22563/10/26-15-13-01-12 податківці зауважують, що якщо під час розіграшів (конкурсів/акцій) розповсюджуються подарунки, отримувачами яких є невизначене коло платників податку, то вартість такого товару не розглядається як дохід фізичних осіб та, відповідно, не є об’єктом оподаткування ПДФО. Відповідно, відсутній й об’єкт оподаткування військовим збором та ЄСВ.
Щодо ПДВ слід зазначити, що податкові зобов'язання з ПДВ відповідно до п. 185.1 ПКУ та п. 198.5 ПКУ під час здійснення операцій з безоплатного розповсюдження товарів (послуг) рекламного призначення не нараховуються. Докладніше читайте тут>>
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити