Згідно з п. 7 ст. 8 Закону про захист прав споживачів, при розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни — виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Якщо здійснити заміну товару не вдасться і покупець вимагатиме розірвання договору (повернення коштів), продавець зобов'язаний це зробити. Відповідно:
у разі підвищення ціни на товар розрахунок буде проводитися виходячи з вартості на дату пред'явлення вимоги;
у разі зниження вартості товару — виходячи з вартості на дату придбання.
Буває, що продавець не виконує такої вимоги: зрозуміло, працювати собі в збиток ніхто не хоче, а покупець, не знаючи законів, не може себе захистити.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити