Поняття готівкових розрахунків у п. 1.2 Положення № 637 передбачає, що готівкові розрахунки – це платежі готівкою підприємств (підприємців) та фізичних осіб за реалізовану продукцію (товари, виконані роботи, надані послуги), а також за операціями, які безпосередньо не пов'язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна. Приймання до оплати платіжної картки не є готівковим розрахунком та готівкові обмеження граничної суми розрахунку (п. 2.3 Положення № 637) щодо цієї операції не діють.
Але, якщо суб’єкт господарювання, який здійснює розрахунки з покупцями з використанням платіжної картки, також застосовує РРО, то в цьому випадку покупцю видається розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек), що підтверджує факт продажу товарів, надрукований та зареєстрований РРО.
У розумінні Закону про РРО сліп або квитанція платіжного термінала не є розрахунковими документами, які підтверджують факт продажу (повернення) товарів, надання послуг. Це документи, які підтверджують лише здійснення списання коштів з рахунку платника з використанням платіжної картки. Факт продажу товару, послуги підтверджується касовим чеком.
Товарний чек видається тими суб’єктами господарювання, які не зобов’язані використовувати РРО, але при цьому зобов’язані видати покупцю розрахунковий документ. Про такі ситуації ми писали тут.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс
Передплатити