Наразі законодавство не зобов’язує відображати у фіскальному чеку реквізити акцизної марки (штрихкод, унікальний ідентифікатор або серійний номер) при роздрібному продажу тютюнових виробів. Така вимога стосується лише алкогольних напоїв.
Відповідно до п. 11 ст. 3 Закону про РРО суб'єкти господарювання, які продають підакцизні товари, повинні проводити розрахункові операції через РРО або ПРРО із зазначенням:
- коду товарної підкатегорії за УКТ ЗЕД;
- назви товару;
- його ціни;
- кількості;
- а також — цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер), але лише у випадку роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
Тобто ця вимога прямо обмежена лише продажем алкоголю.
Аналогічна норма передбачена в Положенні про форму та зміст розрахункових документів, затвердженому наказом Мінфіну №13 від 21.01.2016 р.
У пункті 2 розділу ІІ вказано, що рядок 9 ФКЧ-1 - призначений для відображення реквізитів марки акцизного податку тільки для алкогольних напоїв, якщо це передбачено законодавством.
На цьому наголошують і податківці в своїй ІПК від 08.11.2023 р. №4014/ІПК/99-00-09-04-03-06.
Висновок: Чинне законодавство не вимагає зазначати в фіскальному чеку цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку при роздрібній торгівлі тютюновими виробами.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс
Передплатити