Якщо філія ліквідована і потрібно подати уточнюючу звітність до ПФУ щодо даних про трудові відносини працівника за період, коли ця філія існувала, то зробити це може головний офіс підприємства.
Основні рекомендації:
- Ліквідована філія не має самостійного статусу платника ЄСВ, тому всі звітні документи, у тому числі уточнюючі, подає головний офіс ТОВ, який є юридичною особою;
- Головний офіс проводить виправлення всіх помилок, допущених у звітності за 2010 рік, шляхом подання діючої на сьогодні форми щомісячної єдиної звітності з типом "Уточнююча" з відповідними додатками за своїм місцезнаходженням;
- Для підтвердження виправлень потрібно мати трудові договори, накази, табелі обліку робочого часу або інші документи, які підтверджують факт роботи працівника у ліквідованій філії в 2010 році.
Таким чином, навіть, якщо філія ліквідована, відповідальність за подання уточнюючої звітності лежить на головному офісі підприємства, який і подає необхідні документи до ПФУ для виправлення даних про трудові відносини працівника.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс
Передплатити