• Посилання скопійовано

Як скласти наказ про прийняття працівника на роботу?

Як правильно написати в заяві про прийняття на роботу: прийняти на посаду чи на роботу?

Коли складаєте наказ про прийняття працівника на роботу, в ньому має бути ряд обов’язкової інформації, тобто реквізити, а саме:

1. Найменування юридичної особи;

2. Назва виду документа (НАКАЗ);

3. Дата (датою наказу є дата його підписання);

4. Місце складення;

5. Реєстраційний індекс (номер) наказу;

6. Заголовок до тексту документа («Про прийняття…»);

7. Текст:

  • розпорядче слово (НАКАЗУЮ або ПРИЙНЯТИ);
  • прізвище, ім’я та по батькові працівника;
  • назва професії (посади), розряд, клас (категорія) кваліфікації;
  • назва структурного підрозділу, до якого приймаєте працівник;
  • дата прийняття;
  • умови працевлаштування 
  • розмір посадового окладу 

10. Підстава для видання наказу (заява);

11. Підпис керівника;

12. Візи;

13. Відмітка про ознайомлення.

Детально ми писали на цю тему тут

Зразок заяви

 

Директору ТОВ «Облік та Кадри»

Макару УСТИМЕНКУ

Іваненка Петра Миколайовича,

зареєстрованого за адресою:

вул. Ентузіастів, 23, кв. 37,

м. Київ; тел.: +38 (096) 372-44-51

Паспорт: серія АТ №123123,

виданий  Дніпровським РУ ГУ

МВС України в м. Києві 20.10.2009

РНОКПП: 1234567891

 

ЗАЯВА

Прошу прийняти мене на посаду економіста фінансового відділу з 04 травня 2023 р. за основним місцем роботи з випробуванням строком 2 місяці.

 

Додатки: 1. Копія паспорта

2.Копія картки платника податків

3.Копія диплома про повну вищу освіту

4.Копія військового квитка

 

03.05.2023                                                                          Іваненко

 

 

 

Зразок наказу 

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«ОБЛІК ТА КАДРИ»

 Код ЄДРПОУ 98765432

 

НАКАЗ

 

03.05.2023                                          Київ                                                    №280/к/тр

 

Про прийняття на роботу

Петра Іваненка

 

ПРИЙНЯТИ:

ІВАНЕНКА Петра Миколайовича на посаду економіста фінансового відділу з 04 травня 2023 р. за основним місцем роботи з посадовим окладом 10 500 грн на місяць, з випробуванням строком два місяці.

Підстава: заява Петра Іваненка від 03.05.2023, зареєстрована за №429.

 

Директор                                           Устименко                       Мартин УСТИМЕНКО 

 

 

Начальник відділу кадрів    Ласкава Олена ЛАСКАВА

03.05.2023 Начальник фінансового відділу

Лебідько   Орися ЛЕБІДЬКО

03.05.2023

 

З наказом ознайомлений:

Іваненко  Петро ІВАНЕНКО

03.05.2023

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Галина Казначей

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.2024104
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202452
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202437
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024421
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202427