Дійсно, після спливу двох років відповідності критеріям мікропідприємства, підприємство, яке у 2021 році набуло статусу малого повинно було нарахувати резерв відпусток. Тож, якщо підприємство в статусі малого в поточному році не нарахувало резерв відпусток, то цю помилку потрібно виправити, щоб правильно відобразити всі показники у фінансовій звітності за 2021 рік.
Ненарахування у поточному році резерву відпуски потрібно виправити шляхом написання бухгалтерської довідки із зазначенням суті помилки: «Ненарахування резерву відпусток у поточному році після втрати підприємством статусу мікропідприємства на суму … грн», та навести кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку, за допомогою якої дана помилка виправляється».
Приклад. У 2021 році тільки 3 працівники підприємства були у відпустці, сума відпускних з урахуванням нарахованого на них ЄСВ становить 10000,00 грн. Виправлення потрібно здійснити за допомогою наступних проведень, які і відображатимуться у бухгалтерській довідці (див. таблицю):
Таблиця
Виправлення ненарахування резерву відпусток в поточному році
№з/п |
Зміст операції |
Кореспонденція рахунків |
Сума |
|
Дт |
Кт |
|||
1. |
Створення резерву відпусток |
23,91-94 |
471 |
10000,00 |
2. |
Сторнування за методом «червоне сторно» нарахованих відпускних працівникам |
23,91-94 |
661,651 |
10000,00 |
3. |
Відображення нарахування відпускних за допомогою створеного резерву |
471 |
661,651 |
10000,00 |
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити