Відповідно до Закону про бухоблік підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи — документи, які містять відомості про господарську операцію, - пише "Вісник".
Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п. 2.7 Положення №88 первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов’язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.
Таким чином, документ відповідає ознакам первинного документа, якщо він містить відомості про господарську операцію та заповнено всі обов’язкові реквізити, передбачені законодавством.
Слід зазначити, що порядок складання бухгалтерської довідки встановлено Методичними рекомендаціями №356.
Юрій Романюк, директор Департаменту прогнозування
доходів бюджету та методології бухобліку Мінфіну
***
Читайте також аналітику від Дт-Кт: Бухгалтерська довідка: коли та як складаємо?>>>
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити