Перш за все, підприємство, що веде спрощений бухоблік повинно керуватись Законом про бухоблік, адже він поширюється на всіх юросіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності - ч. 1 ст. 2 Закону про бухоблік.
Згідно з ч. 3 ст. 3 Закону про бухоблік підприємства, які мають право ведення спрощеного обліку доходів і витрат та не зареєстровані платниками ПДВ, можуть узагальнювати інформацію в регістрах бухобліку без застосування подвійного запису.
Методичні рекомендації із застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами затверджено наказом Мінфіну від 15.06.2011 р. №720.
Якщо підприємство застосовує метод подвійного заспису, то воно може користуватися Методичними рекомендаціями по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, що затверджені наказом Мінфіну від 25.06.2003 р. №422.
Окрім цього, суб’єкти господарювання які ведуть спрощений бухоблік, відповідно застосовують і спрощений план рахунків. Такий план рахунків затверджено Наказом Мінфіну №186.
Складання фінзвітності підприємств, що ведуть спрощений бухоблік, регулюється П(С)БО 25 «Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва», яким затвержено також і форми спрощеної фінансової звітності.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити