• Посилання скопійовано

10% обмеження вартості здійснених ремонтів для врахування у складі витрат уже не діє

Підприємство планує здійснити ремонт основних засобів, які використовуються у господарській діяльності. Чи діє у 2015 р. 10-відсоткове обмеження для врахування у складі витрат вартості здійснених ремонтів?

Починаючи з 01.01.2015 р. податок на прибуток обчислюється за новими правилами, тобто виходячи з бухгалтерського фінансового результату до оподаткування (визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних ПБО або міжнародних стандартів фінансової звітності), відкоригованого на різниці, передбачені Податковим кодексом.

Правила бухгалтерського обліку ремонту основних засобів (далі — ОЗ) установлено пунктами 14, 15 ПБО 7 «Основні засоби», затвердженого наказом Мінфіну України від 27.04.2000 р. №92. Згідно з цими пунктами при вирішенні питання про відображення зазначених витрат необхідно визначити, які саме роботи проводяться відносно ОЗ — поліпшення або роботи, пов’язані з їх підтримкою в робочому стані.


Якщо платник податку здійснює витрати на поліпшення ОЗ (модернізацію, модифікацію, добудову, дообладнання, реконструкцію), в результаті яких відбувається збільшення очікуваного терміну корисного використання об’єкта, кількості та/або якості продукції (робіт, послуг), поліпшенням визнається також капітальний ремонт, то такі витрати збільшують балансову вартість такого об’єкта. Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення технічного огляду, нагляду, обслуговування, ремонту тощо) та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигід від його використання, включаються до складу витрат.

Отже, починаючи з 01.01.2015 р. 10-відсоткове обмеження вартості здійснених ремонтів для врахування у складі витрат уже не діє. Витрати на ремонт відображаються у податковому обліку за правилами бухгалтерського обліку згідно з пунктами 14 та 15 ПБО 7.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: Вісник. Офіційно про податки

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Розміщення Правил військового обліку на підприємстві
    Питання щодо оформлення стенда з інформацією щодо військового обліку, який необхідно зробити на підприємстві з метою виконання вимог відповідного законодавства. Якщо два підприємства орендують офісні приміщення в одній будівлі, чи можливо щоб цей інформаційний стенд був встановлений один на обидва підприємства в загальному холі цієї будівлі? Якщо ні, то які можливі наслідки для підприємств у такому разі?
    19.08.202540
  • Оплата за ноутбуки на банківський рахунок: чи потрібно вести товарний облік?
    ФОП на ІІІ групі ЄП. Працює лише з юрособами за безготівковим розрахунком. Чи необхідно йому вести облік первинних документів, вести складський облік, якщо він здійснює продаж ноутбука, комплектуючих до нього, та картриджів до МФУ на постійній основі (не оптовий продаж)?
    18.08.202549
  • Відображення в обліку відшкодування збитків працівником після ДТП
    Підприємство заплатило кошти по виконавчому провадженню (було ДТП). Винний працівник (водій) відшкодовує підприємству кошти за виконавчим провадженням. Як в обліку провести дану операцію?
    18.08.2025184
  • Кредит «5-7-9»: бухгалтерський облік та вплив на оподаткування
    Підприємство отримало кредит за програмою «5-7-9» на поповнення обігових коштів з терміном погашення 1 рік. Після повного погашення ту ж суму кредитують ще на рік, а потім (після погашення) ще на рік. Сплатили разову комісію: за видачу кредитних коштів 0,75%, та за обслуговування кредиту - 0,75% від суми кредиту. Відсотки за кредитом нараховуються щомісячно, з них 3% сплачує підприємство, 12,35% сплачує Фонд напряму в банк. Як відобразити такі операції в обліку? Чи проводити дисконтування заборгованості? Як вплинуть такі операції на оподаткування?
    15.08.202583
  • Облік земельного податку за невикористовувану ділянку: на який рахунок?
    ТОВ є власником незабудованої земельної ділянки з цільовим призначенням для торгівлі. Ділянка не використовується у господарській діяльності. Виникає питання щодо коректного відображення в бухгалтерському обліку сум нарахованого земельного податку, зокрема, на якому рахунку витрат його слід обліковувати?
    15.08.202540