• Посилання скопійовано

Розміщення Правил військового обліку на підприємстві

Питання щодо оформлення стенда з інформацією щодо військового обліку, який необхідно зробити на підприємстві з метою виконання вимог відповідного законодавства. Якщо два підприємства орендують офісні приміщення в одній будівлі, чи можливо щоб цей інформаційний стенд був встановлений один на обидва підприємства в загальному холі цієї будівлі? Якщо ні, то які можливі наслідки для підприємств у такому разі?

Відповідно до чинного законодавства, стенд з інформацією про військовий облік на підприємстві не є обов’язковим, проте на підприємстві мають бути розміщені правила військового обліку у доступному, загальнодоступному місці, де працівники можуть з ними ознайомитися. Ці правила друкують і вивішують, наприклад, у холі, офісі чи іншому місці, доступному для військовозобов’язаних співробітників.

Про правила ми писали тут.

Щодо ситуації, коли два підприємства орендують офісні приміщення в одній будівлі, законодавство не передбачає можливості спільного стенда для двох юридично окремих підприємств. Кожне підприємство є самостійним суб’єктом і має виконувати вимоги військового обліку окремо, зокрема організовувати інформування своїх працівників. Тому стенд чи інформація про військовий облік має бути розміщена безпосередньо у приміщенні кожного підприємства або у місці, де їхні працівники мають легкий доступ до цієї інформації.

Якщо стенд встановити один на обидва підприємства у загальному холі будівлі, це може вважатися порушенням вимог щодо ведення військового обліку, оскільки не забезпечується належна інформованість працівників кожного з підприємств. Наслідками такого порушення можуть бути адміністративні штрафи для керівників та відповідальних осіб підприємств. За відсутність необхідних документів і належного ведення військового обліку штрафи можуть сягати від 34 000 до 59 500 грн.

Таким чином:

1) стенд з військового обліку не є обов’язковим, але правила військового обліку мають бути розміщені на підприємстві у доступному місці;

2) для кожного підприємства, навіть якщо вони орендують приміщення в одній будівлі, має бути своя інформація (стенд або інший спосіб інформування) для працівників;

3) спільний стенд у загальному холі не відповідає вимогам і може призвести до штрафів.

Рекомендується оформити стенд або інформаційний куточок з військового обліку окремо для кожного підприємства у їхніх робочих приміщеннях, щоб уникнути порушень і штрафів.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»