• Посилання скопійовано

Ремонт техніки для військової частини коштом БФ із залученням волонтерів

У благодійний фонд звернулась військова частина з проханням допомогти у ремонті спеціальної техніки. Для цього планується закупити запчастини та є майстри, які на волонтерських засадах згодні здійснити ремонт цієї техніки. Військовій частині за актом ми передаємо ремонт. Як правильно Фонду оформити роботу майстрів на волонтерських засадах і, відповідно, списати використані запчастини?

Волонтер - фізична особа, яка добровільно здійснює соціально спрямовану неприбуткову діяльність шляхом надання волонтерської допомоги (ч. 1 ст. 7 Закону №3236).

Організації та установи, які є неприбутковими та внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій можуть на підставі ч. 1 ст. 5 Закону №3236 залучати волонтерів до своєї діяльності.

Зі ст. 1 Закону №3236 випливає, що волонтерська діяльність- це добровільна, соціально спрямована, неприбуткова діяльність, що здійснюється волонтерами шляхом надання волонтерської допомоги. Волонтерська допомога - роботи та послуги, що безоплатно виконуються і надаються волонтерами. 

Тож, якщо люди добровільно беруть участь в роботі благодійної організації на волонтерських засадах, то вони є волонтерами і заробітна плата їм за це не нараховується та не виплачується. Відповідно, робота волонтерів не обмежується в часі, не потребує обліку та не впливає на статус благодійної організації.

Тож неприбуткова організація, має право залучати до своєї діяльності волонтерів, на підставі:

  1. договору про провадження волонтерської діяльності, укладеного з такою організацією чи установою, або без такого договору (ч. 2 ст. 7 Закону №3236);
  2. видавати волонтерам посвідчення, що засвідчують їх особу та вид волонтерської діяльності в межах організації (ч. 2 ст. 5 Закону №3236);
  3. відшкодовувати волонтерам витрати, пов’язані з наданням ними волонтерської допомоги, передбачені ст. 11 цього Закону (ч. 2 ст. 5 Закону №3236).

Волонтеру такі витрати неприбуткова організація відшкодовує на підставі підтвердних документів. Отже, якщо організація планує відшкодування витрат, пов’язаних із наданням волонтерської допомоги між волонтером та неприбутковою організацією обов’язково укладається Договір про провадження волонтерської діяльності, такий договір має відповідати вимогам законодавства, зокрема, визначеним в ст. 9 Закону №3236.

Після того, як розібралися, хто такі волонтери і як з ними працювати, розберемо оформлення співпраці з волонтерами та списання запчастин з балансу Благодійного фонду.

Оскільки мова йде про закупку запчастин для  ремонту спецтехніки за зверненням військової частини та планується залучити майстрів, які проведуть його на волонтерських засадах, з використанням вже закуплених Благодійним фондом запчастин для ремонту техніки, то потрібно оформити співпрацю з волонтерами.

Для цього потрібно укласти з волонтерами договір про провадження волонтерської діяльності, а запчасти для ремонту спецтехніки передати волонтерам по акту, за формою на кшталт внутрішнього переміщення (з двосторонніми підписами). Після завершення робіт волонтери мають надати акт установки цих запчастин у довільній формі. І вже на підставі цих документів Благодійний фонд матиме право списати запчастини по акту списання ТМЦ з балансу.

Після завершення ремонту Благодійний фонд може передати відремонтовану спецтехніку військовій частині з оформленням акту виконаних робіт.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Відображення пільг із плати за землю на територіях активних бойових дій у бухобліку
    Яким чином середньому підприємству, що веде облік за НП(С)БО, відобразити податкові пільги з плати за земельні ділянки на територіях активних бойових дій, якщо пільга виникла після проведення нарахування та оплати або до цих операцій? Чи може підприємство самостійно передбачити облік пільг, якщо облік таких операцій не регламентовано нормативними документами?
    Сьогодні 18:505
  • Визначення собівартості при продажу вирощених курей
    Як визначити собівартість при продажу 15.11 частини живих курей, що вирощуються, якщо витрати обліковуються на рахунках 231 (витрати тваринництва) та 91 (загальновиробничі витрати)?
    Сьогодні 15:4016
  • Відображення дозаправки палива в каністру в маршрутному листі
    Як правильно оформити та відобразити в маршрутному листі додаткову заправку дизельного палива водієм у каністру, щоб забезпечити коректне документальне підтвердження для списання ПММ?
    Сьогодні 13:5346
  • Списання повністю замортизованого ноутбука ТОВ на ЄП
    ТОВ на ЄП з ПДВ потребує списати з балансу повністю замортизований ноутбук (первісна вартість - 4483 грн, знос - 4483 грн, залишкова вартість - 0 грн, введений у експлуатацію 2015 року), який не підлягає ремонту, але фізично не утилізується. Які документи необхідно оформити для списання, які бухгалтерські проведення здійснити та які податкові наслідки (зокрема, щодо ПДВ) виникають при такому списанні?
    Сьогодні 09:23260
  • Оформлення наказу та акту введення МНМА групою
    Підприємство придбало 10 одиниць МНМА однієї номенклатури. Чи можна оформити один наказ про введення в експлуатацію та один акт введення в експлуатацію на всі 10 одиниць, чи необхідно складати окремі наказ і акт на кожну одиницю МНМА?
    Сьогодні 09:2244