• Посилання скопійовано

Накладення електронного цифрового підпису на податкову накладну: порядок

Яка послідовність накладення електронного цифрового підпису на податкову накладну?

При здійсненні операцій з постачання товарів чи послуг платник податку – продавець товарів або послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для реєстрації в Єдиному реєстрі продавець складає податкову накладну або розрахунок коригування з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.


 

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Продавець, що є фізичною особою – підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис фізичної особи – підприємця; другим електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

ДЛЯ ДОВІДКИ: ключі цифрового підпису можна отримати безкоштовно в Центрі обслуговування платників податків міської ДПІ в  каб.110.  Термін дії ключів – 2 роки.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: ДФС в Івано-Франківській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»