• Посилання скопійовано

Подання заяви або отримання довідки про сплачений податок на прибуток нерезедентом через Е-кабінет

Чи може платник податків через Електронний кабінет подати Заяву/отримати Довідку про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)?

Так, може.

Через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету можливо подати Заяву про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) в електронному вигляді у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ.

Отримати Довідку про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) або обґрунтовану відмову у її видачі можна через приватну частину Електронного кабінету (вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи»).

ДПС у підкатегорії 103.18 ЗІР наголошує, що порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та форма цієї довідки затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2022 №219.

Порядок визначає процедуру видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) особі (юридичній або фізичній), яка не є резидентом та отримує доходи з джерелом їх походження з України (п. 1 Порядку).

Довідка видається безоплатно у паперовій або електронній формі на підставі Заяви про видачу довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) за формою, наведеною у додатку до Порядку (п. 3 Порядку).

Згідно з п. 4 Порядку Заява подається до відповідного контролюючого органу безпосередньо нерезидентом або через особу, яка здійснює на користь нерезидента виплату доходів з джерелом їх походження з України, або уповноваженою ним особою, яка має підтвердити свої повноваження.

Заява має бути подана українською мовою у паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з урахуванням вимог, визначених ст. 42 ПКУ.

Пунктом 5 Порядку визначено, що Довідка або обґрунтована відмова у її видачі видається контролюючим органом у паперовій або електронній формі за підписом керівника контролюючого органу (його заступника або уповноваженої особи) протягом 5 робочих днів від дати одержання Заяви нерезидента або уповноваженої ним особи у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.

Для формування та надсилання документів в електронній формі платники можуть використовувати обране на власний розсуд програмне забезпечення, зокрема інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через веб-портал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платнику подати Заяву в електронному вигляді у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ до відповідного органу ДПС.

Датою подання Заяви є дата реєстрації листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено.

Інформацію щодо реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Отримати Довідку або обґрунтовану відмову у її видачі можна безпосередньо в органі ДПС, до якого подано Заяву, поштою або через приватну частину Електронного кабінету (режим «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи») в залежності від обраного способу отримання Довідки, який зазначений у поданій Заяві.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»

  • Чи загрожує ТОВ втрата статусу Дія Сіті при відсутності доходу?
    ТОВ набуло статусу резидента Дія Сіті з 06.06.2025 р. Не стартап. Критерії щодо середньої кількості спеціалістів та розміру середньої місячної зарплати витримуються. Але на сьогодні підприємтство ще не має доходу (ні кваліфікованого, ні загального). Чи може відсутність доходу вплинути на резиденство?
    28.08.202525
  • Що є об’єктом оподаткування військовим збором для "єдинників" ІІІ групи?
    Об’єктом оподаткування військовим збором для платників ЄП ІІІ групи є доходи, визначені ст. 292 Податкового кодексу України
    05.08.20254052
  • Розбіжність дат в електронному документі та підписі КЕП
    Під час електронного документообігу дата, вказана в договорі чи первинному документі, не збігається з датою накладення КЕП сторонами, особливо при значній затримці підписання. Яку дату вважати датою вчинення правочину для цілей бухгалтерського та податкового обліків? Які податкові ризики це створює та як їх мінімізувати за допомогою відповідних пунктів у договорі?
    01.08.2025137
  • Як заповнити ТТН при перевезенні зерна?
    Як сільгоспвиробникам правильно заповнювати ТТН при відвантажені зерна (пшениця, соняшник тощо)? Чи правильним є те, що в цій формі не можна проставити кількість перевезеної продукції, оскільки "Кількість місць" для сипучих матеріалів не заповнюється?
    01.08.202547
  • Дата складання РК до ПН при поверненні товарів/послуг (передоплати): правила та приклади
    На яку дату згідно з нормами ПКУ та на підставі якої логіки необхідно складати розрахунок коригування (РК) до податкових накладних (ПН)? Проілюструйте цю логіку на прикладах для різних ситуацій, таких як повернення товарів та попередньої оплати.
    31.07.202581