• Посилання скопійовано

Подання заяви або отримання довідки про сплачений податок на прибуток нерезедентом через Е-кабінет

Чи може платник податків через Електронний кабінет подати Заяву/отримати Довідку про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)?

Так, може.

Через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету можливо подати Заяву про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) в електронному вигляді у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ.

Отримати Довідку про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) або обґрунтовану відмову у її видачі можна через приватну частину Електронного кабінету (вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи»).

ДПС у підкатегорії 103.18 ЗІР наголошує, що порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та форма цієї довідки затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2022 №219.

Порядок визначає процедуру видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) особі (юридичній або фізичній), яка не є резидентом та отримує доходи з джерелом їх походження з України (п. 1 Порядку).

Довідка видається безоплатно у паперовій або електронній формі на підставі Заяви про видачу довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) за формою, наведеною у додатку до Порядку (п. 3 Порядку).

Згідно з п. 4 Порядку Заява подається до відповідного контролюючого органу безпосередньо нерезидентом або через особу, яка здійснює на користь нерезидента виплату доходів з джерелом їх походження з України, або уповноваженою ним особою, яка має підтвердити свої повноваження.

Заява має бути подана українською мовою у паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з урахуванням вимог, визначених ст. 42 ПКУ.

Пунктом 5 Порядку визначено, що Довідка або обґрунтована відмова у її видачі видається контролюючим органом у паперовій або електронній формі за підписом керівника контролюючого органу (його заступника або уповноваженої особи) протягом 5 робочих днів від дати одержання Заяви нерезидента або уповноваженої ним особи у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.

Для формування та надсилання документів в електронній формі платники можуть використовувати обране на власний розсуд програмне забезпечення, зокрема інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через веб-портал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платнику подати Заяву в електронному вигляді у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ до відповідного органу ДПС.

Датою подання Заяви є дата реєстрації листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено.

Інформацію щодо реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Отримати Довідку або обґрунтовану відмову у її видачі можна безпосередньо в органі ДПС, до якого подано Заяву, поштою або через приватну частину Електронного кабінету (режим «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи») в залежності від обраного способу отримання Довідки, який зазначений у поданій Заяві.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»

  • Яка кількість кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа формується при отриманні КЕП у КНЕДП ДПС?
    Два сертифікати: з ознакою «ЕЦП, Неспростовність» – для підписання даних та ідентифікації підписувача та гарантування цілісності документа; з ознакою «Протоколи розподілу ключів» – для шифрування даних та забезпечення конфіденційності інформації власника ключа
    Сьогодні 07:548
  • Подання заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифікату відкритого ключа, якщо попередній був блокований
    Власнику блокованого сертифікату необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації КНЕДП ДПС із заявою про зміну статусу кваліфікованого сертифікату відкритого ключа для його скасування та надати документи, необхідні для отримання нового сертифікату
    15.10.20256
  • База оподаткування ПДВ при готівкових розрахунках із заокругленням
    Підприємство 20 жовтня 2025 року здійснило реалізацію продукції кінцевому споживачу за готівку. Загальна вартість товару у фіскальному чеку становила 1154,20 грн (у тому числі ПДВ — 192,37 грн). Сума була заокруглена в менший бік, і фактично покупець сплатив 1154,00 грн. З якої суми слід розраховувати базу оподаткування ПДВ при складанні підсумкової податкової накладної (ПН): з 1154,20 грн (до заокруглення) чи з 1154,00 грн (фактично отриманої готівки)?
    08.10.202553
  • Ціноутворення на тютюнові вироби: продаж вище максимальної роздрібної ціни
    Чому в роздрібній мережі тютюнові вироби для нагрівання (ТВЕН) з однаковою максимальною роздрібною ціною (МРЦ), зазначеною на пачці (128,57 грн), та однаковою датою виробництва (25.04.2025) продаються за різними цінами (130,00 грн та 145,00 грн), які до того ж перевищують встановлену МРЦ? Чи правильно встановлені такі ціни?
    25.09.202544
  • Гарантійна заміна товару: облік та оподаткування
    ТОВ продало телевізор в 2024 р., оплата була бюджетними коштами. Телевізор вийшов з ладу. По гарантії ТОВ буде замінювати телевізор на новий. Вартість нового телевізору нижче і дещо інші технічні характеристики. Як документально оформити таку операцію? Чи потрібно повертати різницю коштів в бюджет? Які нюанси оподаткування?
    25.09.202565