Відповідно до п. 8 Порядку №1379 усі примірники податкових накладних, виписаних, зокрема, за щоденними підсумками операцій, залишаються в особи, що їх виписала. При цьому у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна позначка «Х» та зазначається тип причини «11».
У податковій накладній, яка виписується за щоденними підсумками операцій при постачанні товарів за готівку кінцевому споживачеві, суми розрахунків за касовими чеками, надрукованими протягом дня, та суми ПДВ за такими розрахунками зазначаються загальною сумою, що відповідає фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звіті.
При постачанні вітчизняних товарів за готівку кінцевому споживачеві із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій у графі 3 «Номенклатура постачання товарів/послуг продавця» податкової накладної, яка виписується за щоденними підсумками операцій, вказується «Товари в асортименті».
Єдина база податкових знань, сайт ДПСУ
Приклад Підприємство продає товари кінцевим споживачам. За підсумками дня (18.01.2013 р.) Z-звіт №1 складено на суму 22000 грн Оподатковувані операції — на суму 12000 грн (у т. ч. ПДВ — 2000 грн), а операції, звільнені від оподаткування, — 10000 грн (пп. 197.1.25 ПКУ). У такому разі потрібно за щоденними підсумками операцій (якщо ПН не була виписана на ці операції) виписати дві окремі ПН (обидва примірники ПН залишаються у продавця). На зразках 1 та 2 див. приклади заповнення ПН.
Зразок 1
Зразок 2
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити