Задля упередження в подальшому зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування платник може подати ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301.
Таблиця надсилається в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Податківці наполягають — в обов'язковому порядку платнику податку одночасно (в день відправлення Таблиці) слід подати до ДПІ за місцем обліку бухгалтерську довідку з інформацією про наявність:
- приміщень (власних, орендованих);
- виробничих потужностей (власних, орендованих);
- земельних ділянок (власних, орендованих);
- найманого персоналу (власного, за сумісництвом);
- доходу від проведення діяльності за попередній період;
- залишків готової продукції (найменування);
- залишків сировини (найменування) та копії відповідних документів.
Вказані копії документів та бухгалтерську довідку бажано подати до ДПІ за місцем обліку ще і в електронній формі у форматі PDF(на знімному флеш-носії).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити