• Посилання скопійовано

Номенклатура у податковій накладній на реалізацію пакетованого насіння

Підприємство здійснює придбання пакетів для насіння, здійснює фасування та реалізує таке насіння. Чи можна в податковій накладній зазначати лише номенклатуру самого насіння та чи не виникне підстав для блокування реєстрації податкових накладних в даному випадку?

Пункт 201.1 ПКУ містить перелік обов’язкових реквізитів податкової накладної, серед якого є безпосередньо опис (номенклатура) товарів/послуг та їх код УКТ ЗЕД. Як ми раніше і писали номенклатура товарів чи послуг повинна відповідати формулюванню у первинних документах, якими супроводжується постачання товарів або надання послуг. Таку думку засвідчують і київські податківці, і їх дніпровські колеги. Тож, якщо підприємство за договором та видатковою накладною здійснює продаж саме насіння, то саме така номенклатура повинна бути вказана в податковій накладній з відповідним кодом УКТ ЗЕД. Номенклатура упаковки при цьому не зазначається.

В бухобліку такі пакети для насіння слід обліковувати як запаси (оскільки така тара використовується одноразово і не підлягає поверненню). Інструкцією затвердженою Наказом №291 для обліку такої тари передбачено рахунок 204 «Тара й тарні матеріали». При пакуванні такі пакети списуються на рахунок 23 «виробництво». Документальним підтвердженням їх списання є акт за формою З-2 «Акт списання».

У тому ж випадку, якщо первинними документами засвідчено, що реалізація зерна відбувається з пакетами та зазначено їх вартість – таку ж номенклатуру необхідно зазначати і в податковій накладній. А списання такої тари з рахунку 204 відбувається безпосередньо як її реалізація покупцю.

Згідно з наказом №567 від 13.06.2017 р., одним із критеріїв для блокування реєстрації податкової накладної є перевищення обсягу постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках  коригування, зареєстрованих  в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Відповідно до цього, при постачанні того ж обсягу насіння що і було придбано підстав для блокування реєстрації податкової накладної не виникає. Про даний критерій блокування реєстрації податкових накладних ми писали у нашій аналітиці>>>

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.20241 101
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202429
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249295
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202435