Оскільки в питанні йдеться про ПДВ, то згадаємо про те, що програмне забезпечення, що дає право на складення податкових накладних в системі СЕА має так звану “Карту підприємства”. В цій картці є відомості про юрособу-платника ПДВ, у т.ч. містить інформацію про основний КВЕД.
Відомості про основний КВЕД беруться з ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, куди вони попадають у тій кількості та у тому порядку, як цього бажає саме підприємство та вказує їх у реєстраційній картці при державній реєстрації юрособи чи в подальшому — при внесенні змін до переліку кодів КВЕД (зміни кодів, їх збільшення чи зменшення).
Водночас, така інформація попадає й до податкового органу. Вона може надаватись або державним реєстратором, або платником податком самостійно шляхом подання форм 1-ОПП (дод. 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588) та 1-ПДВ (дод. 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. №1130).
При поданні форми 1-ПДВ відомості про коди КВЕД не зазначаються.
А ось при заповненні та поданні форми 1-ОПП слід вказати як основний КВЕД, так другорядні — але їх кількість обмежується лише п'ятьма кодами КВЕД.
Таким чином, у будь-якому випадку, підприємство яке стає на облік в органах ДФС не має можливості вказати більшу кількість кодів КВЕД, ніж надається можливість самою формою.
Відповідно при здійсненні діяльності загалом підприємство керується кодами КВЕД, які наведені у статуті та в ЄДР (в ЄДР можна вказувати до 30 кодів КВЕД).
При складенні податкових накладних кількість кодів КВЕД вказаних у формі 10ОПП значення не має. Підприємство у своїй діяльності керується статутом як локальним нормативним актом. При цьому, якщо Ви здійснюєте господарську діяльність яка вказана у статуті, проте відсутня в ЄДР, то таке підприємство має можливість додати відповідний КВЕД в ЄДР (адже фіскальні органи й надалі керуються цими даними для підтвердження зв'язку витрат в бухобліку з госпдіяльністю). Але для підприємств на загальній системі це жодним чином не вплине на можливість складати податкові накладні за видом госпдіяльності, не внесеного в 1-ОПП та до ЄДР.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити