• Посилання скопійовано

Коди КВЕД, відсутні в формі №1-ОПП, не впливають на складення податкових накладних

У статуті підприємства (загальна система оподаткування) зазначено всі поточні види діяльності, але в реєстраційній карточці вони не зареєстровані (КВЕД). Чи можна реєструвати податкову накладну, посилаючись на статут? Чи потрібно вносити зміни про внесення видів діяльності в реєстраційну картку?

Оскільки в питанні йдеться про ПДВ, то згадаємо про те, що програмне забезпечення, що дає право на складення податкових накладних в системі СЕА має так звану “Карту підприємства”. В цій картці є відомості про юрособу-платника ПДВ, у т.ч. містить інформацію про основний КВЕД.

Відомості про основний КВЕД беруться з ЄДР юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, куди вони попадають у тій кількості та у тому порядку, як цього бажає саме підприємство та вказує їх у реєстраційній картці при державній реєстрації юрособи чи в подальшому — при внесенні змін до переліку кодів КВЕД (зміни кодів, їх збільшення чи зменшення).

Водночас, така інформація попадає й до податкового органу. Вона може надаватись або державним реєстратором, або платником податком самостійно шляхом подання форм 1-ОПП (дод. 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588) та 1-ПДВ (дод. 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом  Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130).

При поданні форми 1-ПДВ відомості про коди КВЕД не зазначаються.

А ось при заповненні та поданні форми 1-ОПП слід вказати як основний КВЕД, так  другорядні — але їх кількість обмежується лише п'ятьма кодами КВЕД.

Таким чином, у будь-якому випадку, підприємство яке стає на облік в органах ДФС не має можливості вказати більшу кількість кодів КВЕД, ніж надається можливість самою формою.

Відповідно при здійсненні діяльності загалом підприємство керується кодами КВЕД, які наведені у статуті та в ЄДР (в ЄДР можна вказувати до 30 кодів КВЕД).

При складенні податкових накладних кількість кодів КВЕД вказаних у формі 10ОПП значення не має. Підприємство у своїй діяльності керується статутом як локальним нормативним актом. При цьому, якщо Ви здійснюєте господарську діяльність яка вказана у статуті, проте відсутня в ЄДР, то таке підприємство має можливість додати відповідний КВЕД в ЄДР (адже фіскальні органи й надалі керуються цими даними для підтвердження зв'язку витрат в бухобліку з госпдіяльністю). Але для підприємств на загальній системі це жодним чином не вплине на можливість складати податкові накладні за видом госпдіяльності, не внесеного в 1-ОПП та до ЄДР. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Канарьова Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.20241 086
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202429
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249295
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202435