Відповідно до пп. 201.7 ПКУ податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів або послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
При цьому податківці неодноразово зазначали (зокрема, у ІПК від 12.07.2019 р. №3241/6/99-99-15-03-02-15/ІПК та від 29.03.2019 р. №1340/ІПК/04-36-12-01-16), що складання двох або більше податкових накладних у випадку отримання попередньої оплати товарів (послуг) однією сумою за окремими рахунками не відповідає нормам ПКУ та не дає можливості ідентифікувати операції.
Таким чином, зважаючи на позицію податківців вважаємо, що у разі отримання передоплати за декількома рахунками однією сумою варто складати одну податкову накладну, в якій вказувати номенклатуру обох рахунків за якими було здійснено таку передплату.
В іншому випадку, податківцями при перевірці така ПН може бути визнана як помилкова внаслідок чого постачальнику все ж таки доведеться зареєструвати правильно ПН, а покупець втратить право на ПК до моменту, поки така правильна ПН не буде зареєстрована.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити