По-перше, якщо у перевізника є ємність для зберігання пального місткістю 10 куб. м, але при цьому він отримує за рік менше 1000 м.куб, то йому не потрібно реєструватися платником акцизного податку та не потрібно реєструвати акцизний склад.
Проте це не звільняє перевізника від отримання ліцензії на зберігання пального, оскільки він фактично зберігає пальне. Питання реєстрації акцизного складу та ліцензування зберігання пального регламентуються різними законами – ПКУ та Законом №481 (ці процеси не пов’язані між собою). Підприємство може бути зобов’язане отримати ліцензію, але при цьому не мати акцизний склад і не бути його розпорядником. Більш докладно ми писали про це у нашій аналітиці тут>>
По-друге, якщо відбувається заправка автомобілів напряму з бензовозу, то факту зберігання пального в даному випадку немає. Відповідно, у такому випадку ліцензія на зберігання пального не потрібна. Ліцензія потрібна не в будь-якому випадку, а лише за наявності операцій зі зберігання пального на території перевізника.
Також звертаємо увагу, що відтерміновано застосування до суб'єктів господарювання фінансової санкції у вигляді штрафу у розмірі 500 тисяч гривень у разі зберігання пального до 31 грудня 2019 року без наявності відповідної ліцензії. Більш докладно про це тут>>
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити