Відповідно до ст. 2 Закону "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті" при здійсненні імпортних операцій резидентами на умовах відстрочення поставки, строки відвантаження продукції встановлено 180 календарних днів з моменту здійснення авансового платежу.
У разі перевищення 180 днів, такі операції потребуватимуть висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку.
Варто зазначити, що до 26.05.2017 р. термін таких розрахунків було встановлено тривалістю 120 календарних днів. У листі від 12.09.2017 р. №1929/6/99-95-42-03-15/ІПК податківці зазначили: якщо станом на 26.05.2017 р. не закінчився 120-денний строк розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, то такі розрахунки здійснюються у строк, що не перевищує 180 календарних днів.
За порушення зазначених строків встановлено відповідальність у вигляді пені у розмірі 0,3% суми неодержаної виручки (непоставленого товару), у перерахунку в гривню за курсом НБУ на дату виникнення заборгованості у нерезидента.
Строки можуть бути продовженими у разі виникнення форс-мажорних обставин на весь період дії таких обставин. Підтвердженнями таких обставин може бути:
- сертифікат Торгово-промислової палати України про форс-мажорні обставини;
- сертифікат іншої уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов договору.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити