• Посилання скопійовано

Чи підтверджувати довідкою місце реєстрації замовника-нерезидента?

Згідно з пп. "в" ст. 186.3 ПКУ місце постачання консультаційних послуг є місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб'єкт господарювання. Чи потрібно довідкою іноземних країн підтверджувати місце реєстрації замовника, чи достатньо інформації про місцезнаходження в угоді?

Пунктом 45.2 ст. 45 ПКУ зазначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Так, від 28 квітня 2020 року, ст. 17 Закону про державну реєстрацію доповнено новими нормами та зобов’язано заявника для державної реєстрації юридичної особи потрібно надавати державному реєстратору документи для встановлення відомостей про кінцевих бенефіціарних власників, зокрема, витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент. Тобто це стосується лише державної реєстрації юридичної особи, якщо її засновником є  юридична особа – нерезидент.

Отже, законодавством не передбачено вимагати постачальником від покупця послуг - нерезидента довідки іноземної країни про підтвердження місця його реєстрації. В даному випадку контрагенти працюють на довірчій основі та прописують своє місцезнаходження в угоді, яку укладають на надання/отримання відповідних послуг.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ЗЕД»

  • Коректність зміни коду УКТ ЗЕД при експорті та продажах в Україні
    Підприємство отримало товар з кодом УКТ ЗЕД 1806 90 19 00 (згідно з ПН постачальника). При експорті митні органи вимагають змінити код на 1806 90 31 00. Чи правомірна така зміна коду для митного оформлення експорту? Чи можна використовувати новий код 1806 90 31 00 для подальших внутрішніх продажів в Україні? Які податкові та митні ризики виникають у зв'язку зі зміною коду УКТ ЗЕД?
    10.10.2025205
  • Документальне підтвердження зовнішньоекономічного контракту
    Чи достатньо ТОВ на загальній системі мати електронну копію (PDF) зовнішньоекономічного контракту на поставку приладів, що містить відскановані печатки сторін, для підтвердження законності операції під час податкової перевірки, якщо сам контракт містить умову про юридичну силу копій, переданих електронними засобами зв'язку? Інвойси з печатками митниці у ТОВ є, вони надійшли разом з приладами
    26.09.2025331
  • Від якої вартості розраховувати податкову різницю за пп. 140.5.5-1 ПКУ при експорті товару?
    Підприємство, що коригує фінрезультат на податкові різниці, експортує товар нерезиденту з переліку КМУ №480. Нерезидент здійснив 100% передоплату. Від якої вартості (ціни в митній декларації чи суми, перерахованої за курсом на дату авансу) розраховувати 30% різниці за пп. 140.5.5-1 ПКУ? Крім того, чи потрібно застосовувати таку різницю до операції з безоплатної передачі зразків цьому ж нерезиденту?
    22.09.202553
  • Особливості оподаткування експорту товару нижче ціни придбання
    Експорт товару по ціні нижче собівартості. Які дії? Які податкові наслідки? Чи потрібна "дотяжка" з ПДВ?
    04.09.2025250
  • Нюанси документального оформлення зміни найменування товару при оприбуткуванні
    Підприємство імпортує товар під однією назвою, а продає, згідно з договором з покупцем, під іншою. Код УКТ ЗЕД не змінюється. Наприклад, світлодіодний кабінет і світлодіодний екран. Чи потрібно оформляти якийсь внутрішній документ про перейменування?
    14.08.20251 254