• Посилання скопійовано

Бухгалтер без права подписи

Предприятие планирует иметь в штате одного бухгалтера. Разрешается ли работнику, принятому на должность бухгалтера, выполнять функции без уведомления налоговой (подачи формы №1-ОПП ) и права подписи документов?

Такая ситуация возможна, но необходимо четко прописать обязанности (особенно в части подписи) для такого бухгалтера. 

Как правило, в приказе о приеме на работу такая оговорка не делается. Нет ее и в штатном расписании.  

Поэтому нужно составить должностную инструкцию для такого бухгалтера, в которой указать, что данная должность предполагает осуществление следующих трудовых функций (подробно их описать) без права подписи в первичных документах и в отчетности. 

В этом случае, в регистрационных данных предприятия в органе ГФС будет указан лишь директор, как руководитель предприятия. А данных о принятом бухгалтере в этих данных не будет (поскольку бухгалтер обязанности главного бухгалтера не выполняет и подписывать документы, которые будут подаваться в орган ГФС, не будет). 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Коректне зазначення представників сторін в Акті звірки
    Яка коректна форма зазначення посади та назви підприємства представників сторін в Акті звірки взаємних розрахунків для забезпечення його юридичної значущості? Чи слід використовувати формулювання "в особі директора", чи достатньо вказати посаду та назву підприємства через кому, наприклад: "Директор, ТОВ "Назва"? Як правильно заповнити вступну частину типу: "Ми, що нижче підписалися, ТОВ "А" в особі..."?
    12.11.202570
  • Постановка на військовий облік при зміні місця проживання
    Чи допускається постановка на військовий облік у ТЦК та СП за новим місцем проживання без попереднього зняття з військового обліку у ТЦК та СП за попереднім місцем проживання у зв'язку із вибуттям?
    05.11.202535
  • Як оформити підвищену плату за пай?
    Як оформити підвищену плату за пай, якщо в договорі прописаний коефіцієнт 4, а виплатили 12?
    31.10.202540
  • Військовий облік на підприємстві
    На підприємстві ведеться військовий облік, підприємство має статус критичного, має квоту на бронювання і бронює працівників. На підприємство влаштовується чоловік, якому вже виповнилось 60 років. Чи зобов'язано підприємство вимагати від нього надати військово-облікові документи і обліковувати його у групі виключених з військового обліку співробітників?
    31.10.202569
  • Виплата оренди земельної ділянки (паю) при зміні власника у поточному році
    У вересні 2025 року відбулася зміна власника земельної ділянки (пай). Договір оренди чинний і не розірваний. За умовами договору орендна плата нараховується та виплачується один раз на рік. Як правильно розподілити річну суму орендної плати між попереднім і новим власником?
    29.10.202556